Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 13145
Finnes det en måte å finne hele loggen for ett nummer på iPhone (5s)
Er en stund siden jeg ringte denne personen, og nå trenger jeg å vite hvor mange samtaler jeg hadde og hvor lenge de varte osv.. Så noen som vet om det får ann å søke etter feks det nummeret så kommer alle samtaler opp jeg har hatt med det nummeret?
Out of the box, nei. Kun de siste samtalene man får opp da.

Vet at man har fullstendig telefonlogg i backupen, som kan hentes ut som rentekst. Men usikker på hvor mye informasjon som lagres der, da det er lengesiden jeg rotet med slikt. Men om noen plass, så er det nok der man kan finne det.
Sist endret av Blackkoz; 5. november 2014 kl. 01:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Out of the box, nei. Kun de siste samtalene man får opp da.

Vet at man har fullstendig telefonlogg i backupen, som kan hentes ut som rentekst. Men usikker på hvor mye informasjon som lagres der, da det er lengesiden jeg rotet med slikt. Men om noen plass, så er det nok der man kan finne det.
Vis hele sitatet...
Yup, og det er en finfin guide her: Export Your iPhone Call History
Ringe operatøren og få listen over alle samtaler du har tatt i en viss periode?
Operatøren din har nok tilgang til litt av hvert, ser ikke ut som de lagrer nummeret til de som ringer til deg, men når du ringer ut så ser det ut som det blir lagret.
Kilde: http://www.tek.no/artikler/sa-mye-er...-om-deg/109793

Derfor, send de en epost der du sier du skal ha all informasjon som er lagret om deg (ettersom jeg forstår blir det lagret i 6 måneder)
De skal svare innen 30 dager (kilde igjen den første linken)
http://www.tek.no/artikler/slik-sjek...-om-deg/109786
Turntableist
iColdman's Avatar
Trådstarter
Takk for svar får håpe operatøren fortsatt har loggen