Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  107 53970
Hvor får jeg tak i probe utenom sverige.?
Sist endret av eyecandy654; 30. oktober 2014 kl. 21:22.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kanskje ikke helt etter temaet, menmen...
Uansett, noen som vet om man får tak i noe som heter for "Islay whisky snus" i Norge? Kjøpte en boks av den sist jeg var i Sverige og likte den meget godt.
Har spurt på min lokale Kiwi butikk, men dem hadde ikke der.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av jorwax Vis innlegg
Kanskje ikke helt etter temaet, menmen...
Uansett, noen som vet om man får tak i noe som heter for "Islay whisky snus" i Norge? Kjøpte en boks av den sist jeg var i Sverige og likte den meget godt.
Har spurt på min lokale Kiwi butikk, men dem hadde ikke der.
Vis hele sitatet...
Du får den på tobakkssjapper, t.d. Sørensen i Bergen.
Finner den ikke på nettbutikken deres, Sørensen var det første stedet jeg kikka. Hvis det er noe dem kun har i butikken sliter jeg da jeg bor et stykke unna Bergen.

Nå er det vel sikkert en del slike sjapper i Oslo, så kan kikke der en gang jeg skal dit.
Sist endret av jorwax; 21. januar 2015 kl. 22:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av jorwax Vis innlegg
Finner den ikke på nettbutikken deres, Sørensen var det første stedet jeg kikka. Hvis det er noe dem kun har i butikken sliter jeg da jeg bor et stykke unna Bergen.

Nå er det vel sikkert en del slike sjapper i Oslo, så kan kikke der en gang jeg skal dit.
Vis hele sitatet...
Send dei en mail. Har sjølv kjøpt den snusen et par ganger på Sørensen, så veit dei har den.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Vi lever nå i 2015 og the lab 03 har ankommet markedet, en grei snus med smak av tobakk og en sterk effekt( som om man har en mintsnus under leppen,bare at man ikke smaker noe mint,skjønner?)
Nikotinstyrken er på 0'8 mg.
Verdt å prøve.
Sist endret av eyecandy654; 22. februar 2015 kl. 14:11.
Nye snustyper frem til nå i år:

03
Lundgren´s Black Ice
Lundgren´s Wild Berry
Skruf Slim Fresh Hyllebær
KickUp Original (nikotinfri, inneholder 10 forskjellige vitaminer og mineraler, koffein og guarana)
KickUp Strong (nikotinfri, inneholder 10 forskjellige vitaminer og mineraler, koffein og guarana)
Hostinger.no
72 3
The Lab Cool Mint !