Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1672
Satt og kikket litt på legal highs, og blast off var den som vekket oppmerksomheten min. Jeg greier ikke helt finne noe konkret svar på om blast off er lovlig, eller er ingrediensene oppført på narkotikalisten? Noen som har fått bestillt dette i det siste med suksess?

Har ikke så lyst til å bli innkalt til avhørt om det ikke er så lovlig.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
hva inneholder det?
Tollen bryr seg fint lite om det står på lista eller ikke om de "vet hva det brukes til".
Det er hit and miss med slike bestillinger.. er du heldig kommer den i postkassa, kanskje kommer det ett (u)hyggelig brev fra tollvesenet/posten(gud forby)politiet
Bøs tøs
Xaviuz's Avatar
Trådstarter
Det er det som er problemet, jeg har vansker med å finne ut av hva det inneholder. Et brev fra tollen om at det returnes/blir destruert gjør meg ikke noe, men har ingen interesse av et politiavhør. Vet at jeg kan unngå straff ved å bruke spendon og bare nekte for alt, men det er likevell litt stress.
Sitat av Xaviuz Vis innlegg
Det er det som er problemet, jeg har vansker med å finne ut av hva det inneholder.
Vis hele sitatet...
Og da er du skeptisk til å innføre det i landet, men ikke skeptisk til å ..innføre det i kroppen. Fedrelandet først, det er gutten sin det!

Jeg mener å huske det inneholder AM-2201 som er på narkotikalisten, men kan ikke si noe helt sikkert.