Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 500
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Hvor mye går det ann å åpne en Siemens C45 uten at det skal bli noen større problem å sette den sammen igjen?
Jeg har fått vatn i mobilen. Dekselet og tastaturet er ikke sånn som det engang var og jeg tror vibrasjonen er annerledes. Pga dette ønsker jeg altså å åpne den mer enn det som allerede er gjort på bildet (se vedlegg) og tørke dette. Jeg er bare ikke sikker på om det går ann å trygt fjerne dekselet o.l uten å gjøre permanent skade på mobilen.
Jeg vet ikke om jeg har garanti, men om jeg har det så kommer jeg til å bruke denne istedenfor å fikkle mer med dette, men jeg kommer ikke til å rota gjennom all verdens papir ikveld så det får vente.
Har en siemens telefon jeg å, menklarte å søle karsk utover hele telefonen.

Tenkte jeg skulle skru den opp å se om det var noe galt.
Men faen? det er jo ikke skruer på telefonen, jeg gjetter at den er satt sammen med clips, dvs at telefonen er "sydd" inn.
Må vel gå ann å få den opp..
Du kan vel stikke på klart svar o.l å spørre om hvordan du åpner den... trenger sikkert no spesialverktøy til den...

lykke til ;p
Jeg har en M35 som jeg har åpnet helt, den har klips, men de er det ikke noe problem å få opp... har revet den fra hverandre inni også, tror jeg lekte med skruejern, uten det kom noe skade på telefonen... bare pass på du ikke skraper opp kretskort med å glippe skruejernet...
Garanti gjelder vel ikke for vannskader??
Du kan åpne den helt men da må du ha spesial verktøy eller så kan du jukse litt me et lite flat-jern og en liten spiss-tang