Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 617
Er det noen som vet om det finnes noen android app som lar meg organisere hvilke serier jeg ser på, og gjøre slik at jeg f.eks får push varsel når episoden av serien har airet? Det var noe jeg kom på nå, og hadde vært kjekt å ha så jeg slipper og søke gjennom bukta for alle seriene jeg ser på om det har kommet noen nye episoder. Mener jeg har hørt om et slikt program før, men vet ikke hva det heter..

Kort forklart: Er det noen som vet om en android app som sender meg push notifikasjoner som minner meg på at det har kommet ut en ny episode av x program?
Next-episode.net
finnes på iOS og Android
koster dog noen kroner, men er vel verdt det. er flittig bruker av next-episode.net selv.
https://play.google.com/store/apps/d...S5hbmRyb2lkIl0.

Edit. Push er vel så, men den kan legge episodene inn i google kalenderen din med alarmer på per episode.
Sist endret av juzz; 4. mai 2012 kl. 15:52.