Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1540
Hei!

Jobber på en stand på TG, og imorgen blir det holdt en konkurranse på scenen. Vi må imidlertid koble til telefonen til skjermen. Nå har jeg ikke full innsikt over hva slags utstyr de bruker, men kanskje noen andre har det?

Det er ikke HDMI-ut (selv om det er dette på Arc...), den støtter DLNA (men det er vel uaktuelt siden det ikke er TV de skal vise på), men den har micro USB.

Kanskje det finnes en app som kan hjelpe? Er det noen metode for å koble den opp på skjerm? Alternativet blir å filme telefonen, men det blir jo ikke like bra.

Gjerne kom bort hvis du sitter på løsningen Det ser mørkt ut, men i denne teknologiverdenen må det da kunne løses på et vis. Takk!
Sist endret av ivioynar; 30. april 2011 kl. 11:12.
Du må ha en 3.5mm AV-Jack til RCA kabel: http://www.youtube.com/watch?v=waUKCzryU_A

Den koster 40 spenn på denne norske nettbutikken: Sony Ericsson AV-kabel IM700
Den konkurransen failet ganske hardt kan man si
Sitat av Restyle Vis innlegg
Den konkurransen failet ganske hardt kan man si
Vis hele sitatet...
Den var utrolig kjedelig !
Evig student
Chronic420's Avatar
Trådstarter
Haha! Fikk høre den gikk bra :P Var ikke på jobb da den ble holdt ... Den på scenen? Men Asphalt 6 er jævli kult spill da, den konkurransen vi hadde om å få mest mulig cash har ihvertfall jeg brukt en del timer på.
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Haha! Fikk høre den gikk bra :P Var ikke på jobb da den ble holdt ... Den på scenen? Men Asphalt 6 er jævli kult spill da, den konkurransen vi hadde om å få mest mulig cash har ihvertfall jeg brukt en del timer på.
Vis hele sitatet...
Asphalt 6 var arti å spille det, men syns det ligna litt mye på Burnout...

konkurransen var kjedelig tho. håper å få slippe slikt no til neste år.
Kult spill! Men det så ut som det var 6 fps på stream
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Som en som gjorde noe nyttig i stedet for å se på konkurranse (sove. Win): Hva gjorde konkurransen dårlig/kjedelig? Hvordan kunne den vært gjort bedre?

Merk: Jeg har sett verken den, eller opptak av den. Kun for interessens skyld at jeg spør.
De kjørte bil, om å krasje så mange biler på 30 sekunder. Det var med ca 6 deltagere.
Det å se på andre spille, det er kjedelig.
Evig student
Chronic420's Avatar
Trådstarter
^Hvordan skal man få alle til å spille på hver sin Xperia Play til 4000 kr?
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Hei!

Jobber på SE-standen på TG
Vis hele sitatet...
Haha, burde ikke du vite mer om telefonen enn folk flest?
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
^Hvordan skal man få alle til å spille på hver sin Xperia Play til 4000 kr?
Vis hele sitatet...
De delte ut pc'er der til mangetusen kr og masse annet utstyr for såppass med penger som jeg fikk med meg. Og de spilte ikke mot hverandre men gjorde noe fysisk og som var morsomt å se på^^ Sikkert en artig konkurranse for de som spilte men ikke for de fleste av oss som så på. Siden det var 6 deltakere og 30 sekunders runder, (høres veldig ironisk ut men sant) kan bli veldig langtekkelig. Ideen var bra mtp at konkurransen ble utført på selve telefonen, men gørr å se på som sagt. Finn på noe som fanger publikum neste gang!