Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 528
Hvilken av disse to prosessorene er best? Jeg har prøvd å finne ut av det, men klarer det ikke

Athlon X2 6000+

Phenom 8450 Triple Core

Takker for svar
Phenomen er klart bedre, men ville valgt en quad. Men passer den til hovedkortet ditt?
Jeg ville uansett gått for et intel-setup dersom du usansett må bytte hovedkort.
Sitat av flexd
Phenomen er klart bedre, men ville valgt en quad. Men passer den til hovedkortet ditt?
Vis hele sitatet...
Det var montøren som sa at 6000+ ikke passet til hovedkortet mitt, så han hadde plukket ut en annen til meg. Han mente den var bedre, og så lenge det stemmer er det godt nok for meg
Sitat av Wintrade
Det var montøren som sa at 6000+ ikke passet til hovedkortet mitt, så han hadde plukket ut en annen til meg. Han mente den var bedre, og så lenge det stemmer er det godt nok for meg
Vis hele sitatet...
Da ville jeg kjøpt et nytt hovedkort og heller gått for en Intel prosessor som AtXbYeA foreslo.
Sist endret av flexd; 17. september 2008 kl. 17:18.
Hvis en AM2 prosessor ikke passer til hovedkortet kan du hvertfall glemme AM2+

Gå for en Intel Core 2 Duo E8400. Hvis du ikke skal ha quad da, men det koster jo mer.