Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 853
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg sitter nå og prøver å brenne et PS2 spill som jeg lastet ned fra nettet etter at småsøsken knekte samtlige i samlingen min.
Dette har jeg brukt 4 forsøk på og har gått igjennom 3 forskjellige program, Nero, Alcohol 120 og DVDdecrypter, og tre forskjellige guider jeg har lest. Hver gang får jeg en feilmelding (som dere kan se her.)
Ikke engang når jeg var raus og tok frem de dyre DVD-platene mine, som ble nevnt her på forumet som en mulig årsak til problem, fikk jeg resultat. Har prøvd både + og - plater.

På bildet ser dere hva slags feilmelding, filtype og brenner jeg bruker. Er i gang med å laste ned enda en backup og håper på at det bare kan være en korrupt fil jeg sitter med, men det kommer til å ta over to dager før den er nede, så jeg vil gjerne finne en løsning før den tid.

Noen tanker?

På forhånd takk,
Mullah
Hva slags filer er det du har? Når jeg har lastet ned backup har jeg fått ISO og brent disse på vanlig måte. Slik jeg har forstått det bruker man DVDdecrypter til å dekryptere orginale PS2 plater for å lage ISO som man senere kan brenne.
Er det sånn med alt du brenner eller bare PS2-greier?
'Write error'-feilmeldinger pleier å komme når brenneren ikke liker platene.

Kan jo prøve å oppdatere firmware på brenneren.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
Det er ISO filer og firmware er oppdatert. Det ser ut til at dette problemet nå skjer med alt jeg måtte finne på å brenne. Så var visst problemet løst da, brenneren funker ikke.

Takk for svar ^_^
Sist endret av Mullah; 19. januar 2007 kl. 01:13.