Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1297
BeAHacker.com tilbyr mange forskjellige tjenester for dere aspirerende hax0rz!
Jeg satt spesielt stor pris på dette produktet!

Løp og kjøp!
Hørres jævli artig ut, men litt vel risky, vet ikke om jeg har den store troen på det. På siden sto det som oftes at den funket de fleste steder i america. America har jo et annet system angående mobil telefoner, for at en mobil skal funke over hele verden må den være "tri-band" og det er jo ikke så alt for nytt, 5-6 år??.... Og hvis det er en gamel mobil telefon, vil den ikke fungere i norge <--- meget sannsynlig at jeg tar feil, men er meget skeptisk angående dette
Det vil si? Har du kjøpt å prøvd den "mobilen"?
Såg ut som den kunne vært kjekk
hah, den sida der var bare teit.. små lo litt da jeg leste..
Latterlig, de røper jo seg allerede i toppen av siden: "NOTE: Works on ALL NETWORKS, around the world! At the time of order please let us know what country you will be using the product in."
"ET PASSWORDS TO READ YOUR HUSBANDS EMAIL... THINK HE IS CHEATING ON YOU? GET PASSWORDS TO READ YOUR CHILDS EMAIL.. THINK HE/SHE IS GOING OUT WITHOUT YOUR PERMISSION... DOING SOMETHING THEY SHOULDN'T BE DOING?"

Haha, genialt
En kompis av meg hadde en mobil med kalkulatortall til display, det er cirka 10 år siden GSM-telefonene slutta med det. Og å tro at en slik vil fungere over hele verden...