Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1025
Hei, jeg har hageavfall å bli kvitt og vurderer å brenne det i en ventilert oljetønne.

Vet noen om hvor jeg kan få tak i dette i Drammensområdet?

Har noen erfaring med slikt selv? Hvordan er det?
Ingen erfaring. Ventileringen kan du lage selv med en drill og ett stort metall bor.

Første søket på Google
"Kjøp oljetønne Drammen"
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.h...kode=183546280

Det siste vet jeg ikke. Men det første som slår meg egentlig er vel at du fort kan få enn brannbil hjem til deg, med mindre du bor veeeeeldig øde da.
Vet ikke hva du skal bruke den til, men kanskje kan du benytte en brukt varmtvannstank? De kommer i mange størrelser også på rundt 200 l. Laget tønnegrill selv av en v.v tank og den lever fortsatt etter mange års bruk. Brukte vvt får du ofte gratis. Snakk feks med rørleggere eller sjekk bruktmarkedet der du bor. Gies bort mot henting er ikke uvanlig. Langt tykkere gods i de enn i en oljetønne.

Dah. Ser jo nå at du skal lage bruke den til å brenne avfall. Da kan du bruke varmtvannstank, så kan du ha en grill du også kan brenne avfall i.
Sist endret av _abc_; 14. juli 2020 kl. 20:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Greit og gjøre som han over om du skal brenne litt ting som er over kanten.. Legg på en en rist som du ikke bruker til vanlig så tenker kanskje ikke folk over det hvis det skulle bli noe styr med guffen røyk osv