Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 15307
En venn skal til Sverige og tar med en 10 pakking til meg hjem. Lurer på hvor mye det koster og er det billigst på taxfree eller over grensa?
Koster ca 40-50kr per pakke. Vertfall der jeg har handlet.

Tax free har lignende priser, du kan selv sjekke dem på nettsiden deres.
Under 50,- er billigmerker. De vanlige merkene du også kjøper i Norge ligger på noen og femti. Har alltid regnet halvparten og det er sjeldent mye feil, rett over halvparten. Men de har og tilbud, f.eks Nick&Johnny i 3xPack da sparer du ca en boks,

Taxfree er vel billigere.
Tårn rundt 400kr for kvalitetsnus, 200 for dårligere snus
Om jeg ikke husker feil betalte jeg 450 svenske for et tårn General forrige helg.
Båten fra Sandefjord er billigst om du kjøper for 5000
Granit koster 25kr boksen rett over grensen

Skruf koster rundt 45kr
På grensa til Trøndelag er snus i "lavere sjikt" til omring 400+kr, mens General Lös ligger på omkring 550kr.
Billigere snustyper koster under 20kr boksen og dyrere typer over 40. Granit ice blir mint som jeg snuser koster 18kr. Jeg prater om prisen på butikk i Sverige.
Takk for svar, da regner jeg ca 500 for 1 tårn da👍