Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1591
hei. jeg klarte uheldivis og trykke ja til oppdatering av iphone.. og nå sitter jeg med et os jeg ikke liker..

er det noe vei tilbake på dette? hvis ikke selger jeg driten og kjøper en brukt ass..
iOS versjon 9.3.5 er enda signert av Apple, som betyr at de ikke har kuttet for tilbakestilling til denne programvaren enda. Du kan laste ned riktig IPSW fil til din iPhone her:
https://ipsw.me/

Hold inne shift (antar det er den command knappen på Mac, usikker, forsøk deg frem) og klikk på gjenopprett. Om du da holdt inne riktig tast skal den åpne opp filbehandleren din. Du må deretter finne ønsket IPSW filen du ønsker å installere på din iPhone. Altså den du nettopp lastet ned.


PS: Alt vil bli slettet på din iPhone når du gjør dette, og sikkerhetskopier fra en nyere programvare er sjeldent bakoverkompatible, så jeg tviler på en sikkerhetskopi av din enhet med iOS10 vil kunne brukes etter å ha satt den tilbake til 9.3.5. Apple holder sjeldent gamle FW versjoner signert over lengre tid, så muligheten for å tilbakestille til noe under iOS 10 forsvinner nok om ikke så alt for lenge.