Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 6706
Hei! Jeg beklager hvis dette har vært diskutert før og dere mener at tråden er unødvendig, men jeg har søkt uten å finne svar.
Jeg har tenkt å bestille litt 1P-LSD i form av blotters. Mengden er ikke stor (5x100 mcg), fordi jeg er usikker på en del ting og ønsker ikke å risikere store økonomiske og lovlige konsekvenser i tilfelle det går galt.

Hvor stor er sjansen for at pakken blir tatt i tollen (pakken kommer ikke fra Nederland)? Har lest at blotters kommer lettere gjennom kontroll enn, for eksempel, pulver/væske.

Jeg leste her på forumet at stoffet har blitt ulovlig i Norge. Finnes det noen lovlige (ennå) tryptaminer med omtrent samme potensiale?

Hva kan konsekvensene bli hvis pakken blir stoppet og sjekket? Orker politiet å bruke deres dyrebare ressurser på meg?

Hvis politiet finner ut at de trenger å besøke meg, har jeg noen muligheter til å forsvare meg selv og i bestefall unngå konsekvenser?

Takk for svarene på forhånd
Om det blir stoppet eller ikke, blir bare synsing. Mindre sannsynlighet for at det blir stoppet vist det er blottere og kommer innenlands. Alle RC er forbudt, akkurat hvilken lov dette var husker jeg ikke. Det er vertfall slikt at alt som kan påvirke en er det samme som narkotika, eller hva det var.
Hvis politiet ikke har noe bedre å gjøre på, så kommer de på rassia.
Det er jo ganske åpenbart å bare nekte, hvem som helst kan jo bestille noe i ditt navn sant?
Hvorfor ikke bare bestille ordentlig LSD hvis du skal ta sjangsen? Kommer i tynne konvolutter og glir som oftest rett igjennom toll.
Du har jo ikke bestilt noe? Kommer det plutselig en pakke i posten tar du den med inn uten at noen merker det. Kommer plutselig politiet på døra kan du jo bare forklare at du aldri bestilte noe. Hold denne tankegangen så hardt at du tror det selv.
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Hei! Jeg beklager hvis dette har vært diskutert før og dere mener at tråden er unødvendig, men jeg har søkt uten å finne svar.
Jeg har tenkt å bestille litt 1P-LSD i form av blotters. Mengden er ikke stor (5x100 mcg), fordi jeg er usikker på en del ting og ønsker ikke å risikere store økonomiske og lovlige konsekvenser i tilfelle det går galt.

Hvor stor er sjansen for at pakken blir tatt i tollen (pakken kommer ikke fra Nederland)? Har lest at blotters kommer lettere gjennom kontroll enn, for eksempel, pulver/væske.

Jeg leste her på forumet at stoffet har blitt ulovlig i Norge. Finnes det noen lovlige (ennå) tryptaminer med omtrent samme potensiale?

Hva kan konsekvensene bli hvis pakken blir stoppet og sjekket? Orker politiet å bruke deres dyrebare ressurser på meg?

Hvis politiet finner ut at de trenger å besøke meg, har jeg noen muligheter til å forsvare meg selv og i bestefall unngå konsekvenser?

Takk for svarene på forhånd
Vis hele sitatet...
Om det blir stoppet så får du mest sannsynelig politiet på døra, skjedde med en kamerat av meg, 5 politifolk, fant ingenting. han ble innkalt til avhør og nektet og sa at det var folk som ikke likte han noe særlig så må ha vært en av dem. saken henlagt.
Hvis jeg sier at hvem som helst kunne ha bestilt det i mitt navn, så blir de vel å spørre hvem som har fått brukt kortet mitt i det siste. De har vel mulighet til å sjekke hvordan bank transaksjon foregikk og hvilket kort som ble brukt? Og hvis jeg nekter å si hvem som har fått lånt mitt kort, så blir det vel meget mistenkelig? Eller burde jeg kanskje gå for å si at det kunne ha vært noen som hacket kortet mitt?

Ordentlig LSD må jeg vel bestille på dark web markeder, men jeg har ikke gådd inn for å ordne meg en bitcoin wallet eller lignende ennå pga mangel på kunnskap om sikkerhet, vil rett og slett gjøre det på tryggest mulig måte (hørtes sikker litt rart ut, siden jeg vurderer å bestille gjennom Clearnet som innebærer mer risiko). Introduserte meg selv inn i dybden av internett for drøyt 2 uker siden.

Nå sitter jeg og undersøker om prons and cons for å si det slikt, så muligens satser jeg på dark web i stedet.
Sist endret av Stray Wanderer; 7. november 2015 kl. 23:17.
Sats på dark web istedet. Med mindre du absolutt ønsker et lite velprøvd research chemical, som ingen vet langtids-skadevirkninger av, så er det igrunnen ingen vits å bestille rc. Strafferammen om du blir tatt/innrømmer import, er den samme uansett
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Hvis jeg sier at hvem som helst kunne ha bestilt det i mitt navn, så blir de vel å spørre hvem som har fått brukt kortet mitt i det siste. De har vel mulighet til å sjekke hvordan bank transaksjon foregikk og hvilket kort som ble brukt? Og hvis jeg nekter å si hvem som har fått lånt mitt kort, så blir det vel meget mistenkelig? Eller burde jeg kanskje gå for å si at det kunne ha vært noen som hacket kortet mitt?

Ordentlig LSD må jeg vel bestille på dark web markeder, men jeg har ikke gådd inn for å ordne meg en bitcoin wallet eller lignende ennå pga mangel på kunnskap om sikkerhet, vil rett og slett gjøre det på tryggest mulig måte (hørtes sikker litt rart ut, siden jeg vurderer å bestille gjennom Clearnet som innebærer mer risiko). Introduserte meg selv inn i dybden av internett for drøyt 2 uker siden.

Nå sitter jeg og undersøker om prons and cons for å si det slikt, så muligens satser jeg på dark web i stedet.
Vis hele sitatet...
Om du bestilte det hjemme med ditt eget kort og brukt kortet senere i butikken kan du ikke si at du mistet det.

Om du hadde bestilt ifra et biblotek eller fra en usikret wifi netverk hos en random person, og ikke brukt kortet etterpå (kasta det til helvete) og meldt det frastjålet. så ja, da hadde det kanskje funka.

Men tviler sterkt på at dette blir stoppet. Handle heller fra darkweb neste gang som en over her sa.
Jeg ville ha satset på darknet. Har god erfaring med at det glir igjennom tollen også om du bestiller utenlands, som er mye billigere. Bare husk å finn en vendor med bra stealth.
Sist endret av Venteboller; 8. november 2015 kl. 11:15.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Zherxyl bommer litt, alt som kan påvirke en, og ikke er på narkotikalisten, er per definisjon et legemiddel:
§ 2.Med legemidler forstås i denne lov stoffer, droger og preparater som er bestemt til eller utgis for å brukes til å forebygge, lege eller lindre sykdom, sykdomssymptomer eller smerter, påvirke fysiologiske funksjoner hos mennesker eller dyr, eller til ved innvortes eller utvortes bruk å påvise sykdom.
Vis hele sitatet...
Narkotikadefinisjonen omfatter en fast liste av spesifikke stoffer og grupper av stoffer samt:
§ 3.Definisjoner
Som narkotika regnes
a) stoffer, grupper av stoffer, droger, planter og sopper som er oppført i narkotikalisten, jf. § 4
b) salter, stereoisomere, estere og etere av stoffer og grupper av stoffer oppført på narkotikalisten, forutsatt at stoffene har, eller antas å ha, psykoaktiv effekt
c) blandinger (flytende, i fast form eller i gassfase) med innhold som nevnt i bokstav a) eller b).
Med psykoaktiv effekt menes effekt på sentralnervesystemet i form av stimulering eller nedstemthet med minst én av følgende virkninger: hallusinasjoner, forstyrrelser i motoriske funksjoner, tenkning, adferd, oppfattelse eller sinnsstemning.
Med blandinger menes oppløsninger, fortynninger, ekstrakter, konsentrater, tinkturer og produkter av enhver art, herunder farmasøytiske preparater, samt bearbeidede former av de aktuelle stoffer, droger, planter og sopper, forutsatt at bearbeidelsen ikke fører til en kjemisk endring av stoffene.
Vis hele sitatet...
LSD er et analog av LSD25, eller "ekte" LSD, dvs at molekylet er så likt ekte LSD at det går under samme lovgivning.
I tillegg er hele tryptamin og fenetylamin gruppene forbudt under den nye loven, alle psykedeliske og dissosiative stoffer er enten et tryptamin eller fenetylamin, (salvia er vel et av de få unntakene) så de har gjort grundig arbeid når den nye loven ble laget.

EDIT: Jeg aner faktisk ikke hva jeg tenkte her, LSD25 er bare et annet navn på LSD, dog finnes det flere LSD analoger, f.eks ALD-52.
Sist endret av Dodecha; 27. desember 2015 kl. 00:48.
Alright! Da prøver jeg å bestille gjennom darkweb, heldigvis har jeg ikke handlet noen plass ennå, king123, skulle bare undersøke muligheter. Trenger bare å lese meg opp på både sikkerhet og bitcoin systemet, samt finne gode vendors.
Akkurat nå bruker jeg Tor-browser og CyberGhost 5 (gratis versjon). Mener dere at det er nok?
Sitat av Dodecha Vis innlegg
I tillegg er hele tryptamin og fenetylamin gruppene forbudt under den nye loven, alle psykedeliske og dissosiative stoffer er enten et tryptamin eller fenetylamin, (salvia er vel et av de få unntakene) så de har gjort grundig arbeid når den nye loven ble laget.
Vis hele sitatet...
Synes dette er litt merkelig; narkotikaforskriften lister vel disse gruppene i tillegg til navn på individuelle stoffer. Er nok for helgarderingens skyld. Er vel ikke lenge siden han fyren i legemiddelverket fortalte at de vurderte å føre opp i Ibogain på listen, men det er jo innenfor som et Tryptamin.

For å gjøre forvirringen total er LSD (originalen) listet i TiHKAL-boken (i følge wiki-artikkelen om stoffet) og det kan også klassifiseres som et lysergamid).

Tryptaminer og fenetylaminer trenger vel ikke å være hallusinogener, finner man også stimulanter som tilhører disse gruppene.

Salvia Divinorum er nokså unikt, det er et atypisk stoff. Gjentatte forslag om å føre det opp i narkotikaforskriften har visst ikke ført frem. Kan en årsak være at mange andre land lar Salvia være uregulert ? I UK får du det visstnok i headshops eller smartshops. Noen amerikanske delstater tillatter det ikke.
politiet ringte meg engang paa TELefon og tokk avhooret av meg der, det gjaldt da en sending av 3-4 blotters DOC tilsendt paa MITT NAVN, men nar du naa horer som historien om mitt egen opplevelse, saa tar verken noen av partene saken Seerriosst eller hva, med dere andre der ute ....? internett

fikk bare noen sporsmaal om jeg hadde vaert i nederland og det hadde jeg, spurte meg om hvilke og hva slags folk jeg hadde veart med der etc blablabla bare egentlig.... han hoertes selv ut paa rooret at dette bare var den minste fillesaken ever, bare sa Nei , nei og nei jeg... til at dette var fra noen som jeg hadde moett i ndlrland eller noe, jeg bodde da altsaa paa et veldig bellastet miljo av narkotika og alt mulig DRITTT, den adresssen er og VELDIG kjent for lignende og har ikke noekkel til doera inn hvor alle postkassene star saa det kunne ha veartt en av naboene eller noen andre sa jeg og da var det ikke saa mye mer politiet ville lure pa, hade bra
Sist endret av 5hutd0wn; 10. november 2015 kl. 04:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av king123 Vis innlegg
Om du bestilte det hjemme med ditt eget kort og brukt kortet senere i butikken kan du ikke si at du mistet det.

Om du hadde bestilt ifra et biblotek eller fra en usikret wifi netverk hos en random person, og ikke brukt kortet etterpå (kasta det til helvete) og meldt det frastjålet. så ja, da hadde det kanskje funka.

Men tviler sterkt på at dette blir stoppet. Handle heller fra darkweb neste gang som en over her sa.
Vis hele sitatet...



Kan bruke spendon og et åpent nett..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Hei! Jeg beklager hvis dette har vært diskutert før og dere mener at tråden er unødvendig, men jeg har søkt uten å finne svar.
Jeg har tenkt å bestille litt 1P-LSD i form av blotters. Mengden er ikke stor (5x100 mcg), fordi jeg er usikker på en del ting og ønsker ikke å risikere store økonomiske og lovlige konsekvenser i tilfelle det går galt.

Hvor stor er sjansen for at pakken blir tatt i tollen (pakken kommer ikke fra Nederland)? Har lest at blotters kommer lettere gjennom kontroll enn, for eksempel, pulver/væske.

Jeg leste her på forumet at stoffet har blitt ulovlig i Norge. Finnes det noen lovlige (ennå) tryptaminer med omtrent samme potensiale?

Hva kan konsekvensene bli hvis pakken blir stoppet og sjekket? Orker politiet å bruke deres dyrebare ressurser på meg?

Hvis politiet finner ut at de trenger å besøke meg, har jeg noen muligheter til å forsvare meg selv og i bestefall unngå konsekvenser?

Takk for svarene på forhånd
Vis hele sitatet...
Jeg brukte spendon og kjøpte fra en legit side(ikke noe darknet, men en legit www. side) Pakken på 20 RC piller(flubrozolam) ble stoppet og de sa jeg hadde bestilt narkotika(Ikke legemidler, for all RC er visst kun ment som rus ble jeg fortalt). De kom på døra og sjekka igjennom hele leiligheten. Fant ikke noe tilknytta bestillingen.. som jeg seff nektet på og vips, så ble den ble henlagt. Problemet var bare at når de kom så fant de noe hasj og et ulovlig slagvåpen. Hadde huseier vært hjemme så hadde jeg blitt kastet ut på et blunk. Så hvis dere bestiller; forvent at de kommer på døra, altså ikke ha noe ulovligheter liggende hjemme. Det var kanskje pakke nummer 50 som ble stoppet.. Dette var i 2014 vel og merke. Idag tror jeg det er 50/50 å få noe inn, med mindre man kjøper innenlands.
▼ ... noen uker senere ... ▼
KittenOnRehab
31 1
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Jeg brukte spendon og kjøpte fra en legit side(ikke noe darknet, men en legit www. side) Pakken på 20 RC piller(flubrozolam) ble stoppet og de sa jeg hadde bestilt narkotika(Ikke legemidler, for all RC er visst kun ment som rus ble jeg fortalt). De kom på døra og sjekka igjennom hele leiligheten. Fant ikke noe tilknytta bestillingen.. som jeg seff nektet på og vips, så ble den ble henlagt. Problemet var bare at når de kom så fant de noe hasj og et ulovlig slagvåpen. Hadde huseier vært hjemme så hadde jeg blitt kastet ut på et blunk. Så hvis dere bestiller; forvent at de kommer på døra, altså ikke ha noe ulovligheter liggende hjemme. Det var kanskje pakke nummer 50 som ble stoppet.. Dette var i 2014 vel og merke. Idag tror jeg det er 50/50 å få noe inn, med mindre man kjøper innenlands.
Vis hele sitatet...



De henla det ja? Dro de så lenge de ikke fant noe hos deg? Fikk du beskjed på forhånd? Kan jeg spørre om ett til kanskje.. kjenner du fler som har blitt tatt på senga slik eller har det pleid å gå bra? Har gått bra selv før men siden mine er så saftig seine (har to pakker i vente) lurer jeg på om noe kan ha hendt
Kitten88. Politi kommer på døra alt ifra en måned til et halvt år etter at pakken ble beslaglagt. Ingen beskjed på forhånd selvsagt. Lykke til
KittenOnRehab
31 1
Sukk.. okey.. tusen takk for svar iallfall regner med de er på vei når pakkene ikke kommer
Ta det helt med ro. De kommer ikke på døren for noen få bloggere. Da må det politikammeret ha jævlig lite å gjøre!
2 ting:
Du kan installere ToR og kjøre IP anonymt og kjøpe bitcoins. Ingen klarer å spore at BTC kommer fra den og den personen utfra en kontoutskrift. Ser ut som vanlige overføringer.
2. Når man bestiller RC står det ikke navnet på siden på din kontoutskrift, så bare ta det helt med ro.
Nekt alt, skjul aktivitet på pc og da er du trygg.
Hendt meg flere ganger og blir alltid henlagt.
Sa det til politimannen selv:
Hva hvis noen var ute etter deg, ville ikke dette vært en genial måte å "ta" noen på?
Han forsto hvor jeg ville hen
Så uten innrømmelse kommer de ingen vei.
Trust me
KittenOnRehab
31 1
Ikke blottere denne gangen, er pellets. 2 forskjellig sendinger, derfor jeg begynte freake litt:s
Men jeg begynner puste ut nå selvom pakkene fortsatt er på frifot og uten oppdatert tracking på ei uke etc. Slik som du sier med transaksjonshistorikk i nettbank etc.. veldig sant. Tenker også dette med og nekte. Tenker det går helt fint selv jeg .. veldig lyst og spørre posten hvor pakken som har sporing kan ha blitt av hen, men regner med 1 uke i Transit ikke er noe ift hva den kan ende med. Brevet uten sporing har tatt 17 dager nå, men likevel er jeg optimistisk.

Og du...tusen takk for replyen din!!: ) gjør godt og få høre slikt, puster enda mer ut når du skriver slikt. Jeg er rimelig overbevist selv om at det du sier stemmer. Ytterst få forteller om politibesøk og slik etter bestillinger.