Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 4907
God kveld, kjære freaks!

Nå er det slik at jeg begynner å få noen mdma rolls under beltet, men det var ikke før forrige uke jeg rollet for første gang, alene.

Siden det er veldig delte meninger om å rolle alene, tenkte jeg eneste måten å finne ut hvordan dette var, var å prøve selv.

Og jeg ble faktisk overrasket over hvor bra det ble. Har alltid gjort det med mine bestevenner tidligere, og da har vi alltid pratet så og si hele turen, så var veldig usikker på om jeg ville klare å nyte MDMA'en, eller at det rett og slett ville ende opp med at jeg bare savnet å ha noen der.
Det var absolutt ikke bortkastet, som mange vil hevde. Og ja, kanskje det er det for noen, men for typer som meg selv, som liker å være alene under både rus, trip og edru, var det helt fantastisk.
Fikk også noe ut av det, svarte rett og slett på egne spørsmål, som jeg har sittet inne med en stund.
Så til alle dere som har lyst til å prøve dette alene, er du en person som trives med deg selv, go for it! (oppfordrer så klart ingen til å innta noen form for illegale narkotiske stoffer)
Så til slutt: Dere her inne på forumet som har prøvd begge deler, hva foretrekker dere?
Psykedelisk bakverk
Hvor stor dose brukte du?

Har selv også brukt det uten andre tilstede ved flere anledninger, og da som terapeutisk middel. Foretrekker milde doser kun for å endre tankemønsteret om jeg tar det alene. Anbefales også å prøves ut med kun en nær venn og rett og slett ha terapisamtaler, har funket helt utrolig for min del, og naturligvis vennskapet, men det gjør det vell nesten samme hvor mange du tar det med

Brukte det gjerne til fest før, men i det siste har jeg foretrukket det i roligere omgivelser, og heller ta noe knips om det virkelig skal kjøres på.

Hvor stor dose brukte du?
Sist endret av FlyvendeVaffel; 14. desember 2015 kl. 21:45.
150 mg første dropp og 100mg andre drop.
Skulle egentlig bare ha 50 mg i siste droppen, men ble litt i overkant ivrig
Ja... Mine første MDMA opplevelser var alene. Er relativt sosial. Liker veldig godt å feste å ha det morro med andre og har ingen tegn til sosial angst eller noe sånt.. Men fy faen så mye gøy jeg har det alene også. De første gangene jeg tok MDMA alene så lå jeg på senga, hørte på musikk, smile og strøk hendene over huden å tenkte på hvor utrolig privilegert jeg faktisk er.. Utrolig gode stunder.
Godt jeg ikke er alene
De gangene jeg har vært på emma har jeg blitt helt sykt rastløs. Kunne ikke sett for meg å loke rundt i gater og skog helt alene... Glad for at jeg alltid har hatt med meg et par gode kompiser. Dette kommer vel veldig ann på hvilke forventninger du har før du putter i deg sakene da? Virker interessant å ture alene, men ser for meg at jeg uansett vil ende opp på byen eller med noen kompiser... Noen erfaring med mislykkede trips alene på mdma?
Jeg er ikke typen som er så flink til å gjøre sånt alene og jeg tror aldri jeg har gjort noe psykedelisk eller annet enn hasj og alkohol alene. Bortsett fra et par eksperiementer med oxypiller, ghb, og benzo, som ikke egentlig er så alt for lite hehe, men ikke akkurat det samme.

Hva jeg foretrekker? Absolutt sammen med venner.

DERIMOT, så tror jeg kanskje at jeg kunne hatt godt av og hatt et par sessions med meg selv egentlig. Blitt flinkere til å finne "roen" alene og ikke impulshore over nettet, aviser, freak, facebook hele tiden. Tror det kan være noe helt annerledes. Enten meditere litt på noe psykedelisk eller komme til noen (hyggelige) konklusjoner om seg selv og livet på MDMA. Jeg har begynt å gro sopp nå og tenker og prøve det ut en gang i en svak dose alene for første gang, med litt deilig musikk, rolige lys, så fremover skal jeg lese noen tripraporter på akkurat det. Det og bli flinkere til å lese litt mer bøker er mål for de neste månedene.
Sist endret av Picard; 15. desember 2015 kl. 20:43.
Fikk selv tak i en grei mengde krystallisert MDMA for et par måneder siden. Har tatt både krystallform og pilleform tidligere, men det var ikke under de mest kontrollerte formene at jeg tok det; type festsituasjoner, gjerne i kombinasjon med litt hasj og alkohol. Var først nå nylig at jeg fikk utforsket effektene alene, på tom mage.

Første turen alene var faktisk på 2 stk blå XTC piller med det jeg tror var 150mg per pille. Tok én, ventet en time og tok neste. Det som fulgte var i all hovedsak en stor smørje av godfølelser. Det starter i magen, og brer seg utover hele kroppen som en ganske enkelt deilig følelse. Strekker, vrir og vender på meg i ren nytelse. Har du det godt fysisk? For meg ble det nøkkelen til hele opplevelsen egentlig, da denne fysisk gode følelsen hadde ringvirkninger på alt annet, i all hovedsak det psykiske. Litt jalla, men satt egentlig og spilte Rocket League mesteparten av turen, i mangel på noe mer underholdende å gjøre. Skypet og spilte RL med en kompis i sikkert 2 strake timer, pratet hull i hodet hans i samme slengen! Problemet med slike fokus-intensive spill, er at du glemmer litt deg selv, og idet vi var ferdige å spille oppdaget jeg at leppa hadde hovna noe helt jævlig. Hadde altså satt tenna i tannkjøtt og lepper hele veien uten å legge merke til en dritt. Takker høyere makter for at jeg ikke måtte møte på jobb dagen derpå, for nå så det ut som jeg hadde injisert relativt store mengder botox over natten.

Over til spirituelle åpenbaringer og de andre god-greiene som kommer med MDMA. Personlig følte jeg at mange antagelser rundt det sosiale, og sosial omgang ble besvart. Vanskelig å peke ut aspektene ved åpenbaringene akkurat jeg dro nytte av, da det hele er veldig subjektivt. Uansett, følte jeg kom ut av det på et bedre sted enn jeg var på vei inn. Aldri kjent noe på hangover med MDMA for å ha det nevnt.

Den andre turen tok jeg 175-ish mg krystaller (bomba med rizla). Dro bort til et par kompiser, drakk to pils, ventet en time og så tok jeg MDMA'n. Det er et fenomen, at viss du plasserer en person på MDMA i ei stue med påskrudd fjernsyn, tar det ikke lang tid før fjernsynet blir skrudd av, og oppmerksomheten vendes innover og mot hverandre. Kanskje ikke alltid, men med de rette menneskene så er dette nesten alltid tilfellet! Peaket raskt denne gangen, mulig det har noe med at det ikke var mer enn 3 uker siden sist. Men det var på mange måter mye av det samme som sist, men denne gangen litt mindre "magisk" og litt utvasket av alkoholen. Vi snakket vel i en god time før vi dro ut på byen. Godfølelsen fulgte meg hele veien, i varierende grad, men merket at intensiteten av rusen var så godt som borte etter bare 2-3 timer. Kjøpte en halvliter vann på en kiosk og styrta den, også ble det et par pils til utover kvelden. Hadde ingen impulser mot å oppsøke folk utenom det vanlige, hadde det veldig godt med meg selv, og følte vel ikke for å risikere sinnstemningen i forsøk på noe fint kvinnfolk.

Ser for meg at viss jeg hadde tatt en litt større dose, droppet alkoholen, og eventuelt redosert noen timer etter, så hadde intensiteten holdt - og på den måten ryddet vekk psykiske barrierer med hensyn til sosialisering. Ikke at jeg er en usosial type, men er ikke typen som kan dominere en bråkete bar for å si det sånn. Noen med gode erfaringer fra pub/bar på MDMA? Som konklusjon foretrekker jeg helt åpenbart å droppe med andre, helst mens andre også dropper! Å ha noen å snakke med er egentlig helt uvurderlig. Ekstra fint når vi er på bølgelengde kjemisk sett også.
Konklusjonen min er også at jeg foretrekker og gjøre det med venner, som også dropper (helst ikke flere enn 3), og ja, samtaler på MDMA med gode venner, er uvurderlig. Veldig enig i hva du skriver, Thecakeisalie.
Men det jeg ville få frem var at, det er veldig mange som virker å mene at MDMA er bortkastet, med mindre man gjør det med andre. Noe jeg fant ut at i mitt tilfelle ikke var sant i det hele tatt, så tviler på at det er bare jeg som oppfatter det slik
Elsker når jeg kan ta med få GODE venner, og nyte en runde med mdma, blir det for mange eller at det kommer folk blir jeg "stoppet"
Personlig, elsker jeg når jeg er alene og kan bare gjøre hva jeg vil, ingen problem å ringe en venn eller skype for å slå av en god prat vis trangen for kommunikasjon kommer.

Har hatt mange runder, uheldigvis ofte der det kommer endel folk som ikke var fra starten som ødelegger min opplevelse, sikkert ikke likt der for de fleste, men jeg liker få folk når jeg ruller samt at der er viktig at de som er der er i mdma modus.

Min erfaring, ta alene, ingen problem. Foretrekker såklart med få gode venner.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Liker best når det er Lysebrune krystaller, eller pulver. Føler meg tryggest på hva jeg får i meg da, i hvertfall. Toppers på festival i sosiale settinger. Kanskje det kan være lurt å bruke ett testing-kit i Norge vis du kjøper fra gata, det er mye rart som går. trippen burde vare 3-5 timer, er det mindre en det kan det ofte være kjemikalier med noe same effekter, men kan være mye farligere.

Tar MDMA max 1 gang i mnd for å "recharge" dopaminnivåene.
Sitat av DannyDanny Vis innlegg
Liker best når det er Lysebrune krystaller, eller pulver. Føler meg tryggest på hva jeg får i meg da, i hvertfall. Toppers på festival i sosiale settinger. Kanskje det kan være lurt å bruke ett testing-kit i Norge vis du kjøper fra gata, det er mye rart som går. trippen burde vare 3-5 timer, er det mindre en det kan det ofte være kjemikalier med noe same effekter, men kan være mye farligere.

Tar MDMA max 1 gang i mnd for å "recharge" dopaminnivåene.
Vis hele sitatet...
Det er greit å bidra i tråder her, men her har du klart å smøre sammen mye rart på noen få setninger.

1. Farge har ingenting å si når det gjelder identifikasjon av bra/dårlig MDMA. Det er det kun et testkit som gjør.

2. Rusens varighet og karakter påvirkes av et stort antall faktorer.

3. Kan du forklare litt nærmere hvordan MDMA "recharger" dopaminnivåene dine?
Sitat av bronsky Vis innlegg
Det er greit å bidra i tråder her, men her har du klart å smøre sammen mye rart på noen få setninger.

1. Farge har ingenting å si når det gjelder identifikasjon av bra/dårlig MDMA. Det er det kun et testkit som gjør.

2. Rusens varighet og karakter påvirkes av et stort antall faktorer.

3. Kan du forklare litt nærmere hvordan MDMA "recharger" dopaminnivåene dine?
Vis hele sitatet...
1. Det med farger, krystaller og kanskje en lukt av lakris da snakker jeg av egen erfaring, at det som regel er ekte MDMA.
( Det er det jeg ville sett etter, uten ett testkit)

2.Med vanelig dosering og normal trip, men varighet på bare 2 timer fks, så er det veldig ofte ikke MDMA. Da kan det være Methylone.
Det er ogå hele tiden nye farlige "research" kjemikalier som kommer ut, med lignende effekter av MDMA.


3. Ville ikke anbefalt å ta MDMA mer en en gang i mnd. For å la serotonin nivåene bygge seg opp igjen.
Sist endret av DannyDanny; 26. desember 2015 kl. 19:03.
Sitat av bronsky Vis innlegg
Farge har ingenting å si når det gjelder identifikasjon av bra/dårlig MDMA. Det er det kun et testkit som gjør.
Vis hele sitatet...
Hvor har du lest at fargen ikke har noe å si?

MDMA eller ecstasy, må gjøres i et laboratorium gjennom en prosess som kalles “syntese”. Ren MDMA er hvit i fargen. Hvis det er brun eller noen annen farge, så prøven er forurenset.
Vis hele sitatet...
Kilde

Q:what color would pure mdma be?

A:Pure mdma would be a white or barely off-white powder.
Vis hele sitatet...
Kilde2

Testkit er selvfølgelig best, men fargen har mye å si.
____________________________________________________

Når jeg har prøvd molly er det alltid den som har vært lysbrun, som har fungert best på meg.
Vet ikke hvorfor,
kan være noe som er tilsatt som forsterker rusen?
UHM..
Interresant tema. Trippe alene. Det er noe jeg vanligvis aldri ville gjort, men har gjort som følge av mye kaos, rot og rus. Endte opp alene på MDMA ewngang, og også ketamin. Syntes IKKE det var noe artig og være alene på MDMA, siden jeg hadde endel jeg skulle ha sagt, men ingen og fortelle det til, det var håpløst.
En gang endte jeg opp alene på keatmin, det var ikke så ille, men ganske kjipt det også.
Meg, personlig, er nok en "social partyier".
Jodatakker:

Føler mye av det samme, mdma er noe man gjør i sosiale sammenhenger.
Tok molly selv engang da jeg hadde en del problemer/ting som jeg ville få svar på. var følelsesmessig nedbrutt da jeg tok det. Hadde det helt for jævlig.
Har spist mange hundre knips at tatt molly x antall ganger opp igjennom årene, Har kun tatt det alene en gang i sammenheng med en liten hippieflip... altså ett gram med flein å ca 170 mg med mdma, ja jeg koste meg, men fy faen å jeg savna en/ei å prate eller kose litt med! I mine øyne så nytes molly best i lag med andre

Også prøvd sopp alene ett par ganger, men igjen da så savnet jeg en å ha latterkick å prate med :P
vet ikke om det er noe for meg å gjøre det alene. Jeg blir ekstremt sosial, og vil bevege meg mye. gjøre andre tjenester. vi har vært en hel gjeng de gangene vi har gjort det, og kjenner at det er noe jeg trivest med. Sist gang endte vi alle opp nakne og kladdet litt på hverandre, hehe..
Synes alt er godt. ta på folk, kysse folk, hjelpe folk. Er godt å bevege seg. godt å sitte i ro.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Må si meg enig i det flertallet over her sier, altså med gode venner, men også jeg liker ikke at det er mer enn 3 stykker. Blir nok for mange for meg da.

Tok en gang alene, og det var forsåvidt ikke så gale for min del da. Ble sinnsykt rastløs, og endte opp med å kjøre en kontorstol frem og tilbake i gangen i huset mitt i nesten halvannen time. Det var sinnsykt gøy!