Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4329
Hei, har mest trolig fått "flagga" adressa mi, da ingen av mine pakker kommer gjennom mer.

Har lest og hørt at Sverige har en mye mildere "holdning" når det kommer til innførsel til landet.

Jeg kjenner flere som har vært over grensa og henta ut pakker, og det jeg lurer på er:
hvordan setter de opp en adresse å få post til i f.eks Sverige? Og hvordan kan jeg vite om pakken er kommet til postboksen, eller ikke?

Jeg fant ingen andre forum jeg kan legge ut denne tråden i, så det ble her. Admin får gjerne korrigere, om nødvendig.

mvh

edit: har som sagt flere venner som har gjort dette, men de vil ikke fortelle meg hvordan - da det kan slå inn på deres egen business...
Sist endret av instinktinnsikt; 15. juni 2015 kl. 15:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg skjønner meg ikke på slike spørsmål. Du har en idé som kan være bra. Istedenfor å utarbeide en god plan gjennom egen research, velger du å bare spørre på et åpent forum. Dermed deler du idéen med alle, inkludert politiet og tollvesenet. Hva med å tenke litt selv? Kjøre noen tester? Lese seg opp på betingelsene for leie av postboks i Sverige? Høre med dem hva slags varslingstjenester de tilbyr?
Jupp, post restante er hva du ønsker å bruke, får man unnagjort helga handelen samtidlig
Takker! Fant det nå, etter mye om og men. Tydeligvis ikke verre enn å skrive sitt eget navn, pluss leveringsstedet i Sverige, for så å motta pakken der + å betale dem for tjenesten (100 spenn for en pakke på under 1kg).
Poste restante er gratis, du er inne på feil side.