Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1218
Hei!

Har akuratt laget ferdig en ny sang. Ville lage en rolig og chill sang med synths. Den går veldig rolig og ikke noe type dance musikk.

https://soundcloud.com/dj-dialyz/leo-utty-flying-liquid

Veldig forskjellig fra annen musikk jeg lager, så vil gjerne ha feedback på den.
Hva synes dere? Hva skal jeg gjøre bedre? Noe jeg burde endre på?
Ikke dårlig. Super musikk å sove til også. Kanskje bittelitt mye diskant, men ikke veldig plagsomt.
Greit å høre på for en stakkar som var så dum at han la seg på stigende alko-rus :/
Turntableist
iColdman's Avatar
Trådstarter
Takker Har ikke ordentlige monitorer så finjustering av lyden er litt vanskelig akuratt nå, men satser på å få justert det det (når jeg får monitrer i hus)
Sist endret av iColdman; 28. februar 2015 kl. 03:06.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Selve miksen og mastringa var ikke helt perfekt, men å få det til er SVÆRT vanskelig. Elsker ideèn og melodien din, dette var rett og slett dritkult! Emosjonelt som bare pokker og kreativt som faen.

Slengte en PM over til deg, sjekk den ut!
Turntableist
iColdman's Avatar
Trådstarter
mastring og miksing er vel det jeg må jobbe mest med ja.
Morsomt at du likte ideèn min, prøvde også å lage en emosjonell sang så kult at du synes den var det, takk takk
Sist endret av iColdman; 28. februar 2015 kl. 03:46.