Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2434
Så sitter man her da, et par timer etter inntak av ca 10mg dropp og like mye i nesa halvannen time etter droppet. Kan ikke si så mye annet enn litt tracers og pustende vegger og puter i sofaen. Forventet kanskje litt mer men hei, kan vel fortsatt være på vei.
Ikke forvent mer. Hørt det er kult i større doser eller i kombinasjon med bla MDMA.. Men jeg har bare tatt det en gang 25 mg.. Kjedelig, da er det bedre med noen øl.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Off, det var ikke no oppmuntrende svar, hehe. Jaja, siden det er første gang jeg prøver noe som helst psykedelisk bortsett fra mdma, så får det vel være greit
Du er nok ikke på vei.
Dra 25mg i nesa så skal du hvertfall ikke bli skuffa! (KAN FORT BLI JÆVLA INTENST)

Evt. en 50-60mg i magen.

(Dette er forsåvidt temmelig store doser, anbefaler deg å jobbe deg oppover. Prøv 15-16-17mg~ i nesa neste gang, alt ettersom hvor trygg du er på å bli totalt fette tard; er du veldig trygg på deg selv kan du peise på med 20mg, om du ikke snyter deg fort så kan det bli veldig rart (bra))

Anbefales sterkt!
Sist endret av Lyra; 30. januar 2015 kl. 16:04.
Gratulerer med et fantastisk stoff! 2C-B er en av mine desidert favoritter. Dog ved 20mg gjør det ikke mye for meg. Da oppfører den seg som en mild stimulant mer enn psykadelisk. I kombinasjon med MDMA er stoffet også bra! Men MDMA kan booste effekten av 2C-B så her kan det være lurt å prøve seg frem litt i trygge settinger før man gjør dette f.eks på Rave.

For min del så går det ingenting av 2C-B opp i nesa, det er den mest grusomme følelsen jeg har hatt! ;P Fy det svir!
Men 50mg oralt er en helt allright dose! Ofte når jeg vil at det skal trykke til litt ligger jeg på mellom 90-120mg. Da snakker vi en ekstrem effekt, med begger som puster, farger overalt og masse snaskens!

2C-B er veldig potent, dog etter min mening ikke så potent som det står på erowid, men det kan være like mye min terskel som noe annet!
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Ja her har det ikke vært store forandringer. Ute å spaserte litt i sofienbergparken. Kanskje litt ekstra sterke farger. Kjøpte et par øl for kosens skyld. Hvis noen er i nærheten så stikk oppom for en pils eller kaffe
Blir vel LSD eller sopp neste gang. DMT skal forhåpentligvis bli kronen på verket en vakker dag

Edit: hadde bare 20mg så får ikke justert noe mer. Kanskje greit for en helt fersk nybegynner, men mener selv jeg er godt belest på dette da
Sist endret av NodSquad; 30. januar 2015 kl. 16:27.
Du legger ikke akkurat til rette for stoffet ved å spasere ute eller sitte inne uten stimulerende miljø...

2cb er et stoff som blir veldig boostet av farger, neonlys og musikk. Jeg har gått fra å føle meg helt "edru" på det, til å gå inn på et sted som var lagt til rette for turing, og plutselig fått alle effektene "slått i tryne". 2c-b gir meg lite/ingenting i feil miljø, men i riktige settinger er det et av mine favorittstoff.


Vær forsiktig med doseøkning, det er sensitivt, så en økning fra 20-30 kan være ganske kraftig, samme med en økning fra 20-25. Jeg har opplevd å kun hatt noe bølging og litt tracing, og så snortet 5 mg ekstra, og så plutselig fått så mye hallusinasjoner at jeg ikke vet om jeg har øynene oppe eller igjen. Jeg bruker vanligvis rundt 20 mg (nasalt) i løpet av en kveld, og har som regel mye hallusinasjoner - både visuelt og lyd, samt synestesi.

Om du har brukt for lang tid på å komme opp, kan det også være umulig å komme skikkelig opp. Jeg har erfart det et par ganger. Derfor syns jeg det er mye lettere å dosere 2cb nasalt. Da kan man dosere litt og litt til man er der man vil. Og om man først er oppe en gang, så kan man redosere mange ganger.


Vær obs på at at par av doseringene som er listet opp i tråden her er veldig høye, og kan være ekstremt ubehagelige/vonde (smerter i kroppen, musklene, hodet, osv).

Erowid sier:
- Lav dose: 5-15 mg
- Normal dose: 15-25 mg
- Høy dose: 25-50 mg

Så har du noe å forholde deg til.
Folk har har både forskjellig toleranse, preferanse og kvalitet på produktet.
LSD og sopp gir toleranse for 2cb, men ikke motsatt.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Hjertelig takk for alle svar. Man lærer mye av å lese hva andre tenker om et stoff. Og det er så flott å se hvord a n folk respekterer hverandre til forskjell fra nettavisene.

Selve "tripen" ble vel ikke noe sånn voldsomt stor visuell suksess som jeg kanskje hadde håpet på. Men skjønner jo nå at jeg kanskje skulle hatt litt mer. Vel vel, en mild start på en reise om man kan kalle det gjennom alle disse stoffene man rett og slett unner seg selv å prøve.

Det som jeg faktisk innser, er at selv om jeg ikke trodde det så ble jeg faktisk nødt til å se litt inn i meg selv. Jeg pleier å mase på en kompis om å skaffe disse stoffene til meg. Han har en noe anstrengt fortid til stoff, og jeg sitter her nå og skjønner plutselig hvorfor han virker litt grinete på meg noen ganger. Han prøver å skape avstand til det og jeg "tvinger" han tilbake. Det burde jeg insett. Men da har man vel kanskje fått noe ut av det?

Det neste er LSD som da seff skaffes av noen andre, er jo ikke akkurat vanskelig å få tak i hva det enn det skulle være. Har noen tanker angående ruspolitikken i dette landet her men det får vi ta en annen gang.

Det ender fort opp med at jeg tar LSD alene det også. Jeg vet det ikke er helt lurt, men jeg må det av visse årsaker. Noen tips til setting og slikt for å få max ut av tripen?

Ble jaggu skriveglad etter ei litta bønne
Sitat av Trollegutten Vis innlegg

Det ender fort opp med at jeg tar LSD alene det også. Jeg vet det ikke er helt lurt, men jeg må det av visse årsaker. Noen tips til setting og slikt for å få max ut av tripen?

Ble jaggu skriveglad etter ei litta bønne
Vis hele sitatet...

Tar du 1/2 lapp LSD alene bør det ikke være noe problem.. Jeg har alltid tatt psykedelika alene fordi da har jeg 100 % kontroll på omgivelsene.

Lenge siden jeg tok LSD sist ca. 1.5 år.. Men dette var ute på bygda der faren min bor. Stort hus for meg selv i vakre omgivelser.. tok det. Gikk ut i skogen en solfylt sommerdag.. Det er en god setting!
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Hjertelig takk for alle svar. Man lærer mye av å lese hva andre tenker om et stoff. Og det er så flott å se hvord a n folk respekterer hverandre til forskjell fra nettavisene.

Selve "tripen" ble vel ikke noe sånn voldsomt stor visuell suksess som jeg kanskje hadde håpet på. Men skjønner jo nå at jeg kanskje skulle hatt litt mer. Vel vel, en mild start på en reise om man kan kalle det gjennom alle disse stoffene man rett og slett unner seg selv å prøve.

Det som jeg faktisk innser, er at selv om jeg ikke trodde det så ble jeg faktisk nødt til å se litt inn i meg selv. Jeg pleier å mase på en kompis om å skaffe disse stoffene til meg. Han har en noe anstrengt fortid til stoff, og jeg sitter her nå og skjønner plutselig hvorfor han virker litt grinete på meg noen ganger. Han prøver å skape avstand til det og jeg "tvinger" han tilbake. Det burde jeg insett. Men da har man vel kanskje fått noe ut av det?

Det neste er LSD som da seff skaffes av noen andre, er jo ikke akkurat vanskelig å få tak i hva det enn det skulle være. Har noen tanker angående ruspolitikken i dette landet her men det får vi ta en annen gang.

Det ender fort opp med at jeg tar LSD alene det også. Jeg vet det ikke er helt lurt, men jeg må det av visse årsaker. Noen tips til setting og slikt for å få max ut av tripen?

Ble jaggu skriveglad etter ei litta bønne
Vis hele sitatet...
Har ikke prøvd LSD (venter til sommern) enda, men har prøvd sopp en rekke ganger. Tror ikke det er så veldig stor forskjell, så jeg kan jo gi et par tips

Ville vært lurt å ha noen å kontakte i ytterste nød om det skulle blitt for heftig.
For å "booste" trippen liker jeg å høre på dubstep o.l. musikk, f.eks. Infected Mushroom, det gjør at jeg blir helt sinnsykt mindfucked nesten gjennom hele sangen. Skaff deg, om du ikke har, en grei stereo, gjerne med en god del bass.

I forhold til setting ville jeg hatt alt forberedt og så ryddig som mulig.. Jeg får et skikkelig ubehag når det er rotete og jeg er på tur
Spis godt før trippen, den kommer mest sannsynlig til å vare ganske lenge, og matlysten er vanligvis ikke helt på topp når man tripper.

[COLOR="Red"]Les deg GODT opp om LSD før du prøver det![/COLOR]

Mange flere ting og tang, men det orker jeg ikke å skrive akkuratt nå