Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1275
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Hei,

Var ferdig på jobb og skulle sette meg i bilen. Så da at dørene var åpen, innholdet i hanskerommer var revet ut over pasasjersetet og på gulvet og noe på førersiden. Ingenting var stjelet etter det jeg så, ikke en gang Ray-Ban brillene.

Hva var formålet med dette? Ingenting ble tatt, selv om dere lå diverse kort til treningssenter, vognkort, diverse ark. Burde jeg ringt politiet?
Du hadde nok bare glemt å låse døren.
De kikka kanskje etter noe "lettere" å selge.

Akuratt det samme skjedde meg, de lot til og med 30-40kr som lå i sete ligge. De ville bare ha GPS'n min som lå i hanskerommet. Har vel forøvrig inntrykk at det er mest narkomane som gjør innbrudd i biler, og de er jo ikke alltid like oppegående.
Sist endret av Source; 6. desember 2013 kl. 22:19.
ja, de så nok etter noe som var lett og omsette og hvis de ikke fant dette stakk de bare til neste bil...
Ja, du burde anmelde det, sånn at politiet har oversikt over kjeltringenes aktiviteter. Hvis de tar noen en dag, kan det hende de tilstår ranet.

Det høres da ut som at NOE er ødelagt i bilen, høres ut som at de har gått hardt til verks.

Dessuten ville jeg aldri følt meg særlig trygg etter å ha hatt et sånt innbrudd i bilen om jeg hadde det. Kanskje de har planta stoff der? Ødelagt elektronikk? Mye man kan gjøre på faenskap på en bil.
krever ikke de aller fleste forsikringsselskaper at sånne ting blir anmeldt til politiet, dersom man ønsker erstatning for skadene ?
Hva var formålet spør du... Jo, lett omsettlig elektronikk som gps, bra stereo kanskje..., ting som ligger i bagasjerommet.

"Hva var formålet med dette? Ingenting ble tatt, selv om dere lå diverse kort til treningssenter, vognkort," Hva skal tjuver med vognkort til en gammal skranglekasse og kort til treningssenter? lol ; )
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Sitat av Taurean Vis innlegg
Dessuten ville jeg aldri følt meg særlig trygg etter å ha hatt et sånt innbrudd i bilen om jeg hadde det. Kanskje de har planta stoff der?
Vis hele sitatet...
Hvorfor i alle dager skal noen plante stoff i en random bil som står parkert langs en vei?
Eneste jeg kan komme på er om dem er forfulgt av politiet, men da måtte det være langt lettere å kaste "stoffet" på bakken eller under bilen istedet for å gjøre innbrudd i den først.