Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1199
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Hei:-)

Hvordan vil du beskrive hvordan en perfekt nettbutikk er? I og med det fins få tråder og lite resultat på Google (de som fins er noen år gamle).
Nye funskjoner og designmessige preg har forandret seg med årene, og det har sikkert meningene til folk også.

Holder på med en nettbutikk for tiden, og dette vil for meg, og sikkert fremtidige Google-søkere være gull.

Sett av litt tid og gi innspill til meg og fremtidige grundere!
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Pålitelig
Viser klart fram informasjon (org.nr., tlf. Nr, etc)
Lett og kontakte, på flere måter (chat, telefon, Mail, sosiale medier etc)
Godt utvalg/gode priser
Er lett og finne fram i. Feks, via søkefunksjon eller menyer, har ofte opplevd å måtte bruke Google for å finne fram en vare på en nettbutikk isteden for nettbutikkens egne søkefunksjon/meny.
Oversiktlig side.
Gode kategorier for å finne frem til riktig produkt. En skal ikke være i tvil om en trykker inn riktig plass.
Utfyllende og nøyaktig produkt beskrivelse.
Gode detaljerte bilder av det produktet kjøper får.
Lett tilgjengelig informasjon om kontaktinformasjon.

Alle tiltak som fjerner tvil hos kunde skal gjøres.
Mulighet for avansert søk om det er mange produkter og underklasser og forskjellige leverandører (Lyd- hodetelefoner- in-ear eller klokker. Bare for å ta et eksempel, og mulighet for å begrense søket med forskjellige kriterier som pris, produsent etc

Og alt det de andre sier.
Mulighet til å få fram fraktkostnaden og fraktmulighetene før du har trykket deg gjennom hele fuckings betalingsprosessen.
Sist endret av henrikxt; 31. august 2013 kl. 22:38.
Gode retur muligheter og rask leverings tid.
Enkelt å kunne få tak i dem. Altså freddy sier kjempemye bra! Veldig viktig at det er lett å skjønne hvordan man kontakter dem og raskt svar!
Lett å se skjønne hvilken katogori det produktet går under.
Se leveringstiden og fraktprisen føre du i det hele tatt har handla!
Lette og bra bilder av artiklene demmes så du lett ser hva du skal ha.
Gjerne ha et kommentarfelt (dette avhenger jo av størrelsen til firmaet) på hver artikkel.
En perfekt nettbutikk bør være det følgende / ha følgende egenskaper i prioritert rekkefølge.

1. Til å stole på
2. Helst bør de ha lang fartstid i bransjen slik at man vet at de ikke legger ned i neste uke
3. Billig
4. Rask levering
5. Lave eller ingen transportkostnader
6. Bra utvalg
7. Rask og god support når man trenger det
Bare å se på komplett.no

=)
Kunnskap! Jeg vil vite mer om produktet jeg kjøper. F.eks

"Denne typen gaffel har våre på markedet i X år og kommer fra Italia."

"Dette er en kopi av verdenskjente AK-47, som originalt ble kalt [...] av [...] og brukt til [...] fra [...] til [...]"
Komplett er tilnærmet perfekt.