Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2288
Sitter her med noen Nozinan 25mg piller. Noen som vet om de kan sniffes? Gir det bra effekt?
Nozinan er apedop,de kan nesten ikke spises engang.tror jeg ville droppa det jeg
Man får en slags rus av nozinan, men en slitsom og tung rus som egentlig bare gjør at man føler seg meget ubehagelig utmattet. Det føles ikke behagelig i det hele tatt, men for all del; sniff så mye dere orker og slå dere løs!
Apedop er c preparater som man blir trøtt og sløv av,igrunnen litt ape
▼ ... flere år senere ... ▼
ikke t å anbefale!!! gjorde det nettop å nå renne tårene :P d svir som inn i helvete å eg nyse som faen :S
Hvorfor sniffer folk anti-psykotika? Det er ikke akkurat en rus jeg har lyst å få et ekstra kick av..
Er man så søppelnarkis at man sniffer anti-psykotika, så fortjener man virkelig å bli ape.
Siden denne tråden allerede er ganske meningsløs. Kan jeg gå off topic og spørre hva antipsykotika er?
Sitat av elderpo Vis innlegg
Siden denne tråden allerede er ganske meningsløs. Kan jeg gå off topic og spørre hva antipsykotika er?
Vis hele sitatet...
Antipsykotika er en gruppe medikamenter som primært benyttes i behandlingen av psykotiske lidelser, herunder schizofreni.