Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 513
Hei! jeg bestilte en pakke fra usa forrige uke. Når jeg fikk mail med tracking nummeret og jeg prøvde og spore den kom denne beskjeden: Your Item's Status
The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on August 26, 2012 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Please be advised tracking is not available for this product. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

Det har nå gått 2 dager og det har ikke endret seg. HVa betyr dette? bør jeg ta kontakt med selgeren?
Bare vent og se, tar oftest noen dager før de oppdaterer siden...
"Please be advised tracking is not available for this product."
det betyr at han har kjøpt pakka og fått tracking nr , men ikke har levert den ennå ... tar en dag eller to