Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1941
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg er den stolte eieren av en Siemens C45 med telenor ringkontant.
Men det har desværre oppstått problemer i forholdet mellom meg og min kjære.

For et par dager siden skulle jeg altså ladde opp kortet. Gikk fint som faen. 150kr.
Problemet er at jeg ikke får send sms lenger. Det er et alvorlig problem.
Jeg kan ringe og folk kan ringe meg. Folk kan til og med sende så mange sms'er de måtte ønske. Men jeg får ikke sendt selv. Jeg blir frustrert av sånnt.
Tror det kanskje var snakk om at man kunne ringe men ikke sende sms de første 24 timene, men som sagt så har det altså gått et par dager nå.
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Alle instillingene på mobilen er som de alltid har vært.

Noen tips?
Better than thou.
Ring til kundeservice og si ifra så fikser de det på max 2 timer.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
Ah. Kundeservice. Koster ikke det masse penger? Herregud. Ikke akkurat som om jeg har noe valg, hva?
Jaja. Kan noen gi meg nr?
håper for din del at du tuller nå
ring kundeservice. kjøpte engang et kort som allerede var 'brukt', dvs at telenor hadde driti seg ut når de lagde koden man skulle taste inn. ringte og fortalte det, de sa at det hadde skjedd på noen kort i det siste så de fylte på kortet mitt

ellers kan du jo alltid flashe den med nyere software (skulle ikke være nødvendig for å fikse meldingene, men alltid kjekt). gjorde det med min c45
ezkild: Jeg tviler på at det er det du sier i og med at karen kan ringe ut..

MaLbOlGiA: Ring kundeservice.
Har du tastet inn nummer til meldingssentralen?

Vet ikke om telenor opererer med flere numre, men det nummeret som står oppført på min telefon er: +4790002100
Kundeservice: 09000
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
Opprinnelig postet av tore-
håper for din del at du tuller nå
Vis hele sitatet...
Du er så søt når du gjør alt for å være teit.


Opprinnelig postet av ezkild
ring kundeservice. kjøpte engang et kort som allerede var 'brukt', dvs at telenor hadde driti seg ut når de lagde koden man skulle taste inn. ringte og fortalte det, de sa at det hadde skjedd på noen kort i det siste så de fylte på kortet mitt

ellers kan du jo alltid flashe den med nyere software (skulle ikke være nødvendig for å fikse meldingene, men alltid kjekt). gjorde det med min c45
Vis hele sitatet...
Joda, men alt dette hjelper meg veldig lite.


Opprinnelig postet av MacGyver
ezkild: Jeg tviler på at det er det du sier i og med at karen kan ringe ut..

MaLbOlGiA: Ring kundeservice.
Vis hele sitatet...
Joda. Kundeservice. Var jo det da.


Opprinnelig postet av d34dGh0Zt
Har du tastet inn nummer til meldingssentralen?

Vet ikke om telenor opererer med flere numre, men det nummeret som står oppført på min telefon er: +4790002100
Vis hele sitatet...

Som sagt så er ingen innstillinger forandra. Dvs at meldingsentralnr er som det skal være.

Opprinnelig postet av Canon2k
Kundeservice: 09000
Vis hele sitatet...
Ah. Et nyttig menneske!
Takker så meget canon.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jeg må si det er lite konstruktivt å vente i 40 timer på at nummret skal bli posta her, enn å finne det selv
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
Jeg må si det er lite konstruktivt å vente i 40 timer på at nummret skal bli posta her, enn å finne det selv
Vis hele sitatet...
Nei, du har vel rett i det. Jeg er teit. Og du er et crew-medlem som har lyst å diskutere hvorfor jeg ikke gadd å finne fram nr selv. Oi så flink crew-medlem du er.
Har du kontantabo kan du faktisk få problemer med å sende meldinger hvis du har slått av nummervisning. Prøv å slå på visning av eget nummer....
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
problemet er fiksa. Var sånn som Carlo sa.
Og jeg hadde nr.vising på.