Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2209
heisann!
Jeg lurte på om russelappen kan fungere som leg?
Og om den lappen blir kjørt opp mot skolene? dvs: sjekker de med skoleregisteret om opplysningene stemmer?
Russelappen fungerte i hvertfall ikke som legg i fjord det fikk vi strengt beskjed om ettersom det ikke var noe problem å forfalske den.
Nei, den fungerer ikke som alders-legitimasjon, men bare som legitimasjon for at du er russ.

Det siste vet jeg ikke, men jeg vil tro det.
ja, di sjekker det opp mot skolene.

Om du tenker på å forfalske bursdagsdatoen din til tidligere på russelappen, vil det ikke gå da di oppdaterer det mot skolens register.

Om du er fylt 18, og lurer på om den fungerer som leg. vet jeg ikke
Sitat av laxzzi Vis innlegg
ja, di sjekker det opp mot skolene.

Om du tenker på å forfalske bursdagsdatoen din til tidligere på russelappen, vil det ikke gå da di oppdaterer det mot skolens register.

Om du er fylt 18, og lurer på om den fungerer som leg. vet jeg ikke
Vis hele sitatet...
Vel, det du sier der er bullshit
IKke faen om disse sidene som driver med russeutstyr faktisk sjekker ALLE som lager en russelapp opp mot skoleregistrene xD
Jeg skreiv da at jeg var født ett år før, og det funka fint.
Men som sagt, fungerer det heller dårlig som legg, om du ikke har flaks med vakta ^^
Siterer "russelappen.no"

TIL INFORMASJON:

- Bestilling sjekkes opp mot skolenes lister over avgangselever.
Vis hele sitatet...
Sist endret av MrCryptical; 26. mars 2010 kl. 12:21.
Mener de påstår at de sjekker det opp mot skoleregisteret, men så vidt jeg vet er det ingen garanti for at det er deg på bildet eller at personopplysningene stemmer, ergo kan du "utnytte" de i klassen din som ikke skal være russ.
Vet det står at de sjekke opp mot skolen, men har kompiser som skrev seg opp som et år eldre uten problemer. Mulig de har forandret det i år.
Sitat av Kirie Vis innlegg
Vet det står at de sjekke opp mot skolen, men har kompiser som skrev seg opp som et år eldre uten problemer. Mulig de har forandret det i år.
Vis hele sitatet...
Mulig di har fått klager på folk med falske russeleg ?
- Eller så kan det være det står at di sjekker opp mot skolen for å forhindre så mye som mulig at folk skriver falsk info :P
Trådstarter
nei, fordi jeg hadde en kompis som sprang rundt på puber med russelappen som leg. han var under 18, men de så at gutten hadde russelappen, så da fikk han spasere rett inn med resten av gjengen.
Gyldig leg? - Nei.
Mulig å bruke som leg? - Delvis, ja.
Trådstarter
nå spurte jo jeg om jeg kunne fungere som leg. altså, om en gjeng med russ trør inn på puben, og det eneste jeg har er russebeviset mitt?
Sitat av eivix Vis innlegg
nå spurte jo jeg om jeg kunne fungere som leg. altså, om en gjeng med russ trør inn på puben, og det eneste jeg har er russebeviset mitt?
Vis hele sitatet...
Alt kan funke som legg.
Skolebeviset mitt fra 7 klasse kan fungere som legg.

Det kommer ann på de bak kassen