Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4168
Hei!

Har litt lyst til og skaffe meg et lite spionkamera, overvåkningskamera, eller hva en skal kalle det. Ihvertfall et LITE kamera med OK+ bildekvalitet. Lyd er ikkje nødvendig.

Det må også være trådløst, gjærne noe som kanskje tar minnekort eller lignende.
Så, noen forslag? Pris er egentlig ikkje så viktig, inn til eg viss grad selfølgelig.

Noen lurer kanskje på hva eg skal ha det til - vel, det er alltid gøy med små duppeditter, og en vet aldri når en kan få bruk for noe slikt!
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ikkje kom her og si at eg ikkje har søkt - men eg spurte etter tips, det vil si at eg vil ha svar av noen som kanskje har litt erfaring med et produkt som er bra. Så don't be a cunt.
Sy lomme til GoPro HD i en fluffy jakke/genser.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Ikkje kom her og si at eg ikkje har søkt - men eg spurte etter tips, det vil si at eg vil ha svar av noen som kanskje har litt erfaring med et produkt som er bra. Så don't be a cunt.
Vis hele sitatet...
Han hater mordi og sier du ikke har søkt på nettet.

Det ser jo faktisk ut som at du bare har slengt ut en "sett i gang og let etter matchende produkt til meg" -tråd
Sitat av Xgeir Vis innlegg
Han hater mordi og sier du ikke har søkt på nettet.

Det ser jo faktisk ut som at du bare har slengt ut en "sett i gang og let etter matchende produkt til meg" -tråd
Vis hele sitatet...
Si det til alle som lager "ny pc" tråd.
Kjøp en av disse 3. Du kan gjemme den, koble til et batteri og vips. En av kameraene har en "knapp" som du har på skjorta di, og en annen har skrue som linse, slik at du kan gjemme de. Følger også med trådløs skjerm der du kan ta opp tror jeg. Har ikke denne selv, men har bestilt noe fra denne butikken før.

Vanlig
Knapp
Skrue
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
NRK-beta leker med spionkamera.

Billig, knøttlite, selges fra dealextreme. Se lenken over for noen godt voksne menn som leker seg med kameraet, se lenken under for kjøp.

DealExtreme.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Husker jeg hadde et slikt lite trådløst kamera en gang. Hadde det med på en fest hos en kompis av meg. Hang det opp utenfor doen, og satt opp bildet på 50" i stua. Da kunne alle som var nede sitte å se på hvem som stod i do-kø
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Denne har jeg testet og den funker. http://www.spyworld.no/products-page...nn-med-kamera/. Hvis du vil ha den mindre kan du bare skjære av litt plastikk og teipe igjen hullet. Men da går det ikke an å skrive med den lenger haha.