Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2628
Hey!

Jeg har lastet ned Keylogger programmet " Actual Spy ".
Det funker fett, jeg klarer å sende " spam " mails til andre med programmet.

Hvordan får jeg sendt en mail sånn at de " aktiverer " sånn at jeg kan se passord/logger etc til de jeg har sendt sånn " spam " mail til? :P

Setter pris på skikkelige svar :P

Ps: Det er en Uregistrert Version. Altså, jeg har ikke registrert meg der med en kode. Visst dette er problemet, kan noen finne en sånn kode til meg? Har prøvd selv uten noe lykke.


Takker på forhånd
Vel, generelt når det kommer til spionprogrammer så du må finne noen som er dumme nok til å kjøre filene du sender til de samt ikke har antivirus som vil ta programmet.

Når det kommer til Actual Spy, så er det ikke meningen at du skal sende det til tilfeldige folk og få loggene fra de. Det er meningen at du skal installere programmet på maskinen og få den til å sende deg rapporter. Så det vil si at du må fysisk installere det på den maskinen du skal ha rapport fra.
Trådstarter
Sitat av meitemark Vis innlegg
Vel, generelt når det kommer til spionprogrammer så du må finne noen som er dumme nok til å kjøre filene du sender til de samt ikke har antivirus som vil ta programmet.

Når det kommer til Actual Spy, så er det ikke meningen at du skal sende det til tilfeldige folk og få loggene fra de. Det er meningen at du skal installere programmet på maskinen og få den til å sende deg rapporter. Så det vil si at du må fysisk installere det på den maskinen du skal ha rapport fra.
Vis hele sitatet...
Åjaa, ok. Vet du om et program som sender sånne greier, og så får jeg se passord etc? Har lyst å sende sånne ting til faren min og sånne ting. Hadde vært fett
Send bare en mail fra en skjult email adresse med et bilde i teksten, ikke som vedlegg. Inni bildet skjuler du en ip spion (denne må være liten sånn at bildet ikke kommer opp som vedlegg, slikt at du kan ha d i teksten). Bruk ipen til å kjøre en meterpreter med reverste_tcp_injection og legg inn hvilket som helst program du ønsker. Ellers må du binde et program til en fil du har vedlagt. Da er det viktig at du bruker en crypter med FUD protection. Da kan INGEN anti-vrius program kan finne den. Du kan dobbelt sjekke online ved tjenester som sjekker med alle store anti-virus program.
Sist endret av lillekrek; 14. oktober 2010 kl. 20:41.