Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1919
Ser at en av de andre trådene her handler om å bestille pizza til fremmede.

Hvordan kan jeg gjøre meg selv mest mulig sårbar for pranks? Er det mest effektivt å oppgi sin adresse, fødselsnummer, eller annet?
Ræva di lukter...
r0s3's Avatar
32 9
Sitat av accobra Vis innlegg
(snip)

Hvordan kan jeg gjøre meg selv mest mulig sårbar for pranks? Er det mest effektivt å oppgi sin adresse, fødselsnummer, eller annet?
Vis hele sitatet...
Du basically spør om å bli Dox'a (Doxing). Hvis du vil bli pranked, så er det ikke en prank, da er det bare du som "spurte etter det".

Hvis du vil at noen skal pranke deg, så får du vel bare oppgi informasjonen din offentlig, og oppfordre folk til å ta seg av det. Brått er dem dumme nok til å oppgi at de gjorde det i tillegg...
Trådstarter
30 2
Sitat av r0s3 Vis innlegg
Hvis du vil at noen skal pranke deg, så får du vel bare oppgi informasjonen din offentlig, og oppfordre folk til å ta seg av det. Brått er dem dumme nok til å oppgi at de gjorde det i tillegg...
Vis hele sitatet...
Ja, der traff du det jeg lurte på. Takk for tipset.

Noen idéer om hvor man kan legge ut sin informasjon uten at moderatorer sletter det?
Vil bare poengtere at du bør tenke deg om flere ganger før du ber folk "have at it" med informasjonen din.. Det er ganske store muligheter for å skape mer enn litt hodebry om man går virkelig til verks.. selv uten ekstreme mengder med informasjon anbefaler jeg deg rett og slett å la være..
Ræva di lukter...
r0s3's Avatar
32 9
Sitat av accobra Vis innlegg
Ja, der traff du det jeg lurte på. Takk for tipset.

Noen idéer om hvor man kan legge ut sin informasjon uten at moderatorer sletter det?
Vis hele sitatet...
Lag ny bruker, krypter all informasjonen din med noe lett som f.eks. ROT13 eller Base64, legg det i en pastebin fil og legg ut linken til pastebin fila offentlig. Forklar krypteringen i riktig rekkefølge btw. (ROT13 -> Base64 / Base64 -> ROT13).

Folk vet ikke hva informasjonen er før de dekrypterer det. Kanskje de tenker at informasjonen er verdiful fordi det var kryptert? Who knows! Uansett, det bør ihvertfall gi deg nok tid til å reache noen par personer.
Kan jeg spørre om hvorfor du ønsker å bli "pranket"?
Du forsøker ikke å oppgi en du ønsker uvel sitt navn, vel?

Jeg er enig med DigitalAnarchy.
Du risikerer at informasjonen din blir brukt til mer enn å kun bestille pizza.
Trådstarter
30 2
Sitat av r0s3 Vis innlegg
Lag ny bruker, krypter all informasjonen din med noe lett som f.eks. ROT13 eller Base64, legg det i en pastebin fil og legg ut linken til pastebin fila offentlig. Forklar krypteringen i riktig rekkefølge btw. (ROT13 -> Base64 / Base64 -> ROT13).
Vis hele sitatet...
Smart

Sitat av PoorEdward Vis innlegg
Kan jeg spørre om hvorfor du ønsker å bli "pranket"?
Du forsøker ikke å oppgi en du ønsker uvel sitt navn, vel?

Jeg er enig med DigitalAnarchy.
Du risikerer at informasjonen din blir brukt til mer enn å kun bestille pizza.
Vis hele sitatet...
Det er kun for spenningens skyld og på min egen bekostning.
Setter pris på at dere nevner disse tingene, men noen økonomiske krav kan jeg alltids parere.
Så bare post all personinfo på facebook da, med en oppfordring til alle du kjenner om å misbruke det. God fornøyelse.
Legg ut personopplysningene dine på 4chan
Den som bare er der
Sitat av anon7618 Vis innlegg
Legg ut personopplysningene dine på 4chan
Vis hele sitatet...
Det kommer ikke til å skje noe, med mindre han faktisk har gjort noe skikkelig dumt.