Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1600
I dag spurte en narkis meg om han kunne låne telefonen min for en kjapp samtale. Greit nok tenkte jeg, så jeg skrev inn nr og holdt telefonen på høyttaler. (Vi har utenfor et leilighetskompleks, og han sa han måtte ringte for å at vennen skulle slippe han inn)
Men samtalen var noe helt annet, var en sliten fyr som tok opp røret i andre enden. Kort sagt etter mye syt og "jeg betaler resten i morgen" så ble de enig om å møtes om 5 minutter, da han skulle kjøpe "en kule" (hva betyr det, samme som "et skudd"?)

Hadde ikke på skjult nr. Spørsmålene jeg sitter igjen med, er om det er sannsynlig at politiet kontakter ang. dette, eller om sjansen er minimal. Grunnen til at jeg spør er at om denne dealeren skulle bli tatt, så vil de jo finne mitt nr på "listen". Er dette noe som faktisk kan skje, eller er det særdeles usannsynlig?
Nei, du får ikke problemer pga dette.
særdeles usannsynlig
I verste fall så kan du bare repetere det du har skrevet her om onkel blå kontakter deg.
Det var det ja...
Du, selv dealere får jo telefoner fra "vanlige" folk. Og du står jo bare én gang på lista, mens "kunder" ringer mange ganger. Og folk kan jo ringe feil nummer. Får du Onkel Blå på døra, svarer du bare det samme du har skrevet her. Easy-Peasy.
Null stress, kan jo ha vert for hva som helst, i tillegg er det som regel handel over meldinger som fører til at kunder blir kontaktet av politiet ved eventuell gjennomgang av telefonen.
Utforskeren
Sluzzz's Avatar
En kule = 5g heroin
xghost's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
En kule = 5g heroin
Vis hele sitatet...
Aha, det gir mening ja! Var tross alt snakk om en god del penger, så begynte å lure
Takk
Er ikke mangen som hadde lånt tlf til en narkomann, bra jobba!