Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3891
Noen som har fått det til? Har så langt bare sjekket litt raskt i Chrome, og der ser jeg at manifestet ligger i en .mpd-fil. Segmentene kommer som .m4s, men hvis man laster ned ett segment, så er det bare sort skjerm. Muligens kryptert?

Jeg har abonnement nå, men synes virkelig at selve tjenesten er helt elendig. Spesielt hvis man skal bruke appen med chromecast
.mpd og .m4s er mpeg-dash. Det fungerer temmelig likt som HLS eller Smooth Streaming og kan settes sammen igjen på samme måte.

Problemet er derimot at innholdet er kryptert. Sannsynligvis med Widevine, evt PlayReady. Så du trenger nøkkelen for å dekryptere innholdet
Sist endret av liasis; 21. august 2016 kl. 22:12.
Trådstarter
4 0
Er visst Widevine, i følge det som står i mpd-filen. Det står også en nøkkel der, merket KID. Holder det, eller trenger man noe mer?
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som vet om man kan streame Sumo med f.eks VLC hvis man har lovlig konto og bruker user agent på VLC?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
De bruker hls for safari. Er det håp da?
Siden det finnes utallige streamingtjenester, som alle ønsker å forhindre deg i å lagre data, så ender det gang på gang med at jeg fyrer opp OBS Studio og tar opp det som skjer på skjermen. Deretter klipper jeg bort reklamen. For min del er det en veldig ok løsning.

Automatisk avspilling av neste episode er en veldig grei funksjon som gjør det lettere å ta opp en hel serie for deretter å dele de opp i episoder.
Sist endret av Pope; 17. september 2018 kl. 12:24.