Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1741
Er i Puerto Rico, Gran Canaria og trenger medisiner da jeg har glemt mine hjemme.
Noen som har erfaring med å gå til lege å få utskrevet benzodisapin i Syden? (xanor I mitt tilfelle).

Burde jeg oppsøke norsk eller spansk lege?
Er det bare å møte opp på et legekontor eller burde jeg ringe et?

Setter stor pris på svar og deling av erfaringer.
Hvis du trenger resept kan legen din sende det til deg eller til ett apotek nær der du bor.
Har fått sendt resept både på epost og til apotek selv, bare husk å be om å få den på engelsk.
Hvis det er norsk lege i nærheten skulle det fungere også.
Kjell Vaage har vel praksis der vel?
Har du resept fra før så sjekk sydenapoteket.no
På Gran Canaria får du det meste bare du betaler ca 25 euro for resepten.

Var over hele øya nesten og hentet ut 1000 bikjebein, heter Tranquemazin der nede. Typisk situasjon er at jeg går inn på et legekontor og forklarer til dama i skranken at jeg skal være på gran can noen mnd og er tom for medisin og at det heter Tranquemazin. Hun gikk inn til legen, legen kommer ut med resepten til dama i skranken, sier ikke hei til meg en gang. "25 euro" sier hun da, og så er det til apotek og hente ut 4 glass til ca 7-8 euro glasset