Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1211
Hei.

skal kjøpe et par pickups fra Dimarzio, både til brigde og neck. Gitaren er lagd av Mahogany og fretboard av Rosewood.

Spiller instrumental musikk så innbærer en del soloer! noen tips ? Hvis noen kommer med andre forslag som er bedre egnet så bare å komme med det

Mulige bridge pickups:

Dimarzio Fred
Dimarzio Mo' Joe
Dimarzio Evolution
Dimarzio Evo2
Dimarzio Breed
Dimarzio Crunch Lab

Mulige Neck Pickups:

Dimarzio Paf Pro
Dimarzio LiquiFire
Dimarzio Breed (Neck)
Dimarzio Evolution (Neck)
Sist endret av reneg; 9. desember 2011 kl. 01:00.
Kun Dimarzio?
Ville gått for fred og paf pro. Fin combo ellers tror jeg crunchlab og liquidfire som jeg regner med er petruccis nye pu's vil låte kanon da den mannen kan tone. Har kun prøvd steve special og air norton, plus de som stod i første musicman modellen hans. Så vil ikke tro de nyeste er milevis fra de gamle. Men fred og paf er de feteste i mine ører
Trådstarter
22 0
men spørsmålet er om de låter bra med magohany ?
Har ikke prøvd noen av de i mahogny desverre.
Det er langt fler faktorer enn treverket som spiller inn på lyden. Hva slags gitar har du? Hva er det pickupene du bruker nå mangler? Hva ønsker du å oppnå ved å bytte?