Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 913
Har en kompis som ønsker kritikk på hans siste låt. Hva kan forbedres (med unntak av lydproduksjonen som det jobbes med)

http://soundcloud.com/tramas/tramas-h-ve-heva-prod-soul
Heftig beat, litt vanskelig å høre hva du sier. Uansett, fet låt!
Er det noe man burde gjort annerledes i låten?
Likte beaten, men stemmen din er alt for utydelig. Vanskelig å forstå hva du sier.
Hvorfor tror dere det er min stemme? Står vel ganske klart og tydelig i startinnlegget at det er en kompis sin låt
Det er mastern som gjør teksten så utydelig, det ser man forsåvidt på "bildet" av sangen på soundcloud også. Du ser hvordan hele sangen fyller hele ruta? Det vil si at det er null dynamikk i sangen, så fiks mastern.
Jeg ville roet ned litt på BPM, får litt stress følelse når jeg hører den for den går alt for fort etter min mening, og det fører til at det blir for mye mas av han som rapper. Ellers som de andre har sagt, utydelig vokal og lite dynamikk i sangen.
Sist endret av SemiColon; 8. desember 2011 kl. 22:18.
Jeg liker det ihvertfall. Han synger hardt og rått, med en kul beat men som de fleste andre her sier, så hører jeg ikke et pekk av det han synger!
Mix om, og mastre sangen på nytt!