Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1235
Vi er en guttegjeng på 19 som har tenkt oss på partytur til sommeren (juli). De heteste kandidatene er Rhodos og Napa. Hva bør vi satse på? Ønsker fyll, rølp og syke tilstander.
Rhodos by er vertfall dyrt, bare turistsjapper. Bargata er litt liten synes jeg. Har ikke noe å sammenligne med tho. Mye vind så man blir ikke så veldig varm om dagen.

Mange deilige svenske jenter som prøver å selge dere events, styr unna er bortkastede penger. Hadde det helt greit når jeg var der, ikke vært noen andre partyplasser så kan ikke sammenligne med noe annet. Bare spørr om du lurer på noe. Var der i slutten av august i år btw.
Dropp Rhodos. Som Coldman sier så er det dyrt. Ca halv pris av norsk på slitene pubber. Norske priser på de beste utestedene. Shots kostet 10 kronet, men var utvannet til saft. Jeg greier ikke 2 shots i Norge, men tok lett 10 på rappen der uten å bli full, sååå ehh.
Vil satsa på Kos eller Ayia Napa istedenfor.