Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1627
Nå kommer jo JMT til Spikerboks 28. Februar.

Noen andre som skal? Kanskje interresse for et lite treff før?
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Oi.. Det var mange!
Sikkert for det er så tett opptil Talib Kweli, alt annet blir nedsig i forhold.
Ser billettene ikke er ute til salgs enda... Kommer det til å være noe aldersgrense?
Billettene er ute for salg jo, jeg og to kompiser har fått den allerede.
Jedi Mind Tricks over Talib Kweli (aldri hørt om btw) anyday!

Konserten skal jeg på 100%, siden forrige gang Jedi Mind var i oslo varma de opp for redman og method man, og da kom jeg for sent. Så må få det med meg den gangen her.
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Jedi Mind Tricks over Talib Kweli (aldri hørt om btw) anyday!
Vis hele sitatet...
Hva?
Sier ikke at du skal velge den ene over den andre, men jeg ville definitivt fått med meg Talib også.
Har sett ham live 3 ganger, og det blåser hjernen min hver gang.


Respiration med Mos Def og Common, fra Blackstar-albumet han gjorde med Mos, et av de mest kritikerroste hip hop-albumene noensinne
Klipp fra Def Poetry Jam
Sist endret av The Great Catsby; 11. desember 2011 kl. 18:51.
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Ser billettene ikke er ute til salgs enda... Kommer det til å være noe aldersgrense?
Vis hele sitatet...
Det blir en seksjon på 18 og en under 18

Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Hva?
Sier ikke at du skal velge den ene over den andre, men jeg ville definitivt fått med meg Talib også.
Har sett ham live 3 ganger, og det blåser hjernen min hver gang.


Respiration med Mos Def og Common, fra Blackstar-albumet han gjorde med Mos, et av de mest kritikerroste hip hop-albumene noensinne
Klipp fra Def Poetry Jam
Vis hele sitatet...
Vurderer å stikke på Talib, jeg og. Meen liker ikke så mange sanger av han, så er litt vanskelig å bestemme seg. haha
Må få med meg det her! Riktignok i under-18 seksjonen, men om det er interesse for treff er jeg gjerne med. Blir nok å dra alene, siden de fleste kompisene mine ikke er særlig begeistra for JMT
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Sitat av Klepto Vis innlegg
Må få med meg det her! Riktignok i under-18 seksjonen, men om det er interesse for treff er jeg gjerne med. Blir nok å dra alene, siden de fleste kompisene mine ikke er særlig begeistra for JMT
Vis hele sitatet...
Drar nok aleine, jeg og. Ser sånn ut foreløpig hvertfall! haha
Skal på jmt og selvfølgelig også talib, sett han ett par ganger tidligere før men aldri jmt.

Anarkorken : Anbefaler deg på det sterkeste og sjekke ut Talib, er heller ikke spesielt fan av han på album, men han er kanon bra live, og høres egentlig mye tyngre ut en han gjør på cd.

Edit : sjekk ut http://open.spotify.com/album/3uwRp5ehO2wWRBKcpjjQdR

http://open.spotify.com/track/5okatIIB1H2XsTvt5mZyH7

Blackstar er også verdt og sjekke ut (gruppa til talib og mos def)

Blackstar - Redinition
Sist endret av danseku; 12. desember 2011 kl. 11:09.
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Mos Def er fett! Får gi Talib er sjans til!
Er ikke så glad i Spikerboks-lokalet, men tviler ikke på at JMT leverer denne gangen også. Satser på at Outerspace er med for Bloody Tears, I Against I osv. Håper generelt sett på klassikere da jeg ikke er videre begeistret over det nye albumet. Blir nok heftig!
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Håper Ill Bill blir med gjengen. Vinnie og Bill er visst i gang med Heavy Metal Kings 2 og 3!
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
Håper Ill Bill blir med gjengen. Vinnie og Bill er visst i gang med Heavy Metal Kings 2 og 3!
Vis hele sitatet...
Håper det selv
Sitat av Trymba Vis innlegg
Er ikke så glad i Spikerboks-lokalet
Vis hele sitatet...
Enig, de booker mye bra hip-hop, men har kalde og sterile lokaler, samt stivt personell. Kjipt.
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Blir første rapkonserter ever! Håper det blir like bra som jeg håper på!