Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 951
Jeg driver nå for tia å lete etter noe bra som holder seg godt
Vi kan nok betale opp til 15 000kr for det og det bør kunne brukes i både studio og live.
Har funnet et trommesett med merket "Basix", noen som har noe erfaring med det merket?
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
har selv hatt Basix, og dersom du har noenlunde peiling på trommer ville jeg ikke anbefalt dette. Er riktignok en stund siden jeg kjøpte, men tam-tams ble fort løse, dårlig lyd i basstromma og hi-hat'en begynte å tulle seg relativt fort. Se på diverse Tama og Remo
Basix rydda opp skikkelig for noen ar siden sa trommesetta derfra burde ha fiksa de probleme na. Har iallfall vart borti flere basix-sett og kvaliteten pa de nye var veldig god sammenligna med de gamle. Jeg vil si Basix er et av de bedre valga egentlig. Du betaler ikke mye for merket i seg selv (i motsetning til Pearl og det dritet) og kvaliteten og lyden er bra.
Hvis du kan bruke opp til 15 000 er det bare å drite i Basix, møkkamerke deluxe.


Sjekk ut Yamaha, Gretsch, DW eller Pearl.

Her er noen tips ang hva du får for 15 000:


Gretsch

Yamaha


Vil jo selvfølgelig anbefale å dra i en trommebutikk og prøve det som står der samt prate med en av selgerne.
Sitat av Mr. Flash Vis innlegg
Hvis du kan bruke opp til 15 000 er det bare å drite i Basix, møkkamerke deluxe.


Sjekk ut Yamaha, Gretsch, DW eller Pearl.

Her er noen tips ang hva du får for 15 000:


Gretsch

Yamaha


Vil jo selvfølgelig anbefale å dra i en trommebutikk og prøve det som står der samt prate med en av selgerne.
Vis hele sitatet...
Du får ikke så mye bra DW for 15.000!

Men ja, ikke bry deg om Basix! Se heller på større merker! En ting som kan hjelpe deg litt er hva du skal bruke trommene til? Ja spille har jeg skjønnt men er det snakk om studio? Live? Øvingslokale?
Kan hende det ligger noen kule Starclassics billig på finn, husker ikke akkurat nå! Tama Starclassic er et sett du vil ha mye glede av. Selv har jeg Silverstar, som er et par hakk under