Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 943
Hei jeg har i grunn gitt opp det å finne et egent band som jeg kan spille i så derfor så lurte jeg på om det er noen som blir med på å starte et online band som spiller coverlåter for å poste på youtube og facebook.
Hvis noen er intressert så si ifra, jeg spiller selv gitar, men det er jo ikke noe problem med flere gitarister heller...
kom igjen da, det må jo være noen andre enn bare meg som er lei av å hele tiden søke etter band som det aldri bir noe av?
Hvis det er noen som er usikre på hva jeg mener med online band så skjekk ut denne kanalen her på youtube:
http://www.youtube.com/user/StephLeGratteux
Det kommer helt ann på hva slags sjangere du har lyst til å evt covre da.. Er det rock/metall sanger du hovedsakelig sikter til så kan jeg evt stille opp med vokaler
ja det var det som jeg kunne tenkt meg, kult at du stiller opp

tenkte på en på bass og en på trommer og en vokalist, eventuelt en til på gitar så bare skrik hvis noen vil være med
Er mer interessert i å få igang et band i Skien/Grenlandsområdet. Spiller selv trommer i Mortiferia, men et annet prosjekt kunne vært spennende Dog ikke så fan av cover. Skulle ikke heller prøvd å få igang noe med egne sanger da?
jo det hadde jo vært helt kong, har prøvd å bli med i et band i lang tid, men har ikke funnet noen. Hva slags musikk tenkte du på?
Istendefor å leite opp folk som allerede er i et band, er jo muligheten for å starte et nytt et enklere Nok av musikere i området.
Tenkte alt fra rock/pop til metal
har igrunn prøvd begge deler uten noe hell, jeg kunne tenkt meg å spille old school rock og metal hva synes du om det?
Sitat av potamotrygon Vis innlegg
ja det var det som jeg kunne tenkt meg, kult at du stiller opp

tenkte på en på bass og en på trommer og en vokalist, eventuelt en til på gitar så bare skrik hvis noen vil være med
Vis hele sitatet...
jeg har en bass gitar, rop ut om du er intrisert!
Sitat av nimr0z Vis innlegg
Istendefor å leite opp folk som allerede er i et band, er jo muligheten for å starte et nytt et enklere Nok av musikere i området.
Tenkte alt fra rock/pop til metal
Vis hele sitatet...
Jeg undres over om det er slike musikanter tenker når de skal starte band;
Nei faen gutter hva sier dere? Kjører vi Lady Gaga pop eller klinker vi til med noe Cradle of filth opplegg?

Før dere starter et band foreslår jeg at dere blir kjent først og får vist frem hva alle kan bidra med i det fremtidige bandet (enten det er pop, polka eller rock)
enig med deg liverbird, de mest samspilte bandene er de som kjenner hverandre godt, men man jo starte et sted...

Faceplants klart jeg er intressert
send meg PM med videre info vis dette skulle bli noe av.
det skal jeg gjøre

vi trenger egentlig bare en som har lyst til å mixse så er det jo bare å sette i gang