Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2492
Våknet opp lettere forvirret for ca. en uke siden og oppdaget at jeg hadde pissa utover hele pc`n. Jeg tenkte at nå var alt kjørt, men lot den stå i 4 dager (uten strøm så klart) på et varmt sted. Nå ser det ut til at alt funker.
Er jeg home free, eller kan dette ha ført til skader som kan komme i etterkant?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Ja, det kan ha ført til det.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Ja, det kan ha ført til det.
Vis hele sitatet...
Noe spesielt jeg bør være oppmerksom på, bortsett fra hvor jeg pisser?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Det kan du ikke vite egentlig.
Vann(urin)skader kan ligge lang tid før det begynner å irre/korrodere.
Jeg ville iallefall demontert det du kan av komponenter og sjekket preventivt etter korrosjon, evt fått fjernet dette.
Ps3’en min fikk samme behandling etter no fylleræl. Den starta opp dagen etter men så begynte bildet å flimre før den konka. Fikk ny på reklamasjon. Sympatihistorie
#drunkpissers #vierher
Har vært liv i pc`n i to dager nå, så jeg krysser fingra. Alt virker så langt å fungere.
Spesielt men ok. Urin inneholder jo gjerne div salter og kan dermed fremskynde korrosjon. Om jeg var i ditt sted så ville jeg nok senket hele pc'n i enten batterivann eller kanskje teknisk sprit. Uten strøm selvsagt og med evt. batteri fjernet. La spriten renne av fordampe fullstendig og ha gjerne pc'n stående på en varm plass noen dager.
Sist endret av frtoretang; 14. januar 2018 kl. 01:55.
OT: Hvordan er det i det hele tatt mulig å pisse på både PC og spillkonsoller? Gir ikke mening for meg, aldri hørt om noe lignende før..
It wasnt me, it was the liquor
Sitat av NodSquad Vis innlegg
It wasnt me, it was the liquor
Vis hele sitatet...
Jeg tror du misforsto Trailer Park Boys, det er ikke meningen at du skal synes Ricky er stilig eller en god rollemodell.
Sitat av The Great Catsby Vis innlegg
Jeg tror du misforsto Trailer Park Boys, det er ikke meningen at du skal synes Ricky er stilig eller en god rollemodell.
Vis hele sitatet...
Det der er Mr Lahey sitat takkskarruha. Ricky er konge
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Spesielt men ok. Urin inneholder jo gjerne div salter og kan dermed fremskynde korrosjon. Om jeg var i ditt sted så ville jeg nok senket hele pc'n i enten batterivann eller kanskje teknisk sprit. Uten strøm selvsagt og med evt. batteri fjernet. La spriten renne av fordampe fullstendig og ha gjerne pc'n stående på en varm plass noen dager.
Vis hele sitatet...
Fikk vell fordampet bort alt vannet vil jeg tro, men dette var jo som sagt piss, så problemet her vil vell bli alle de andre avfalls stoffene som ligger igjen.
Det er en bærbar og litt kronglette å skru fra hverandre, så helt ærlig tror jeg at jeg vil komme til å skade den ytterligere ved å demontere å bade den på nytt.
Enig at det er spesielt. Jeg går noen ganger i søvne om jeg er full nok. Tror jeg er på do, og så står jeg å pisser inntill veggen på soverommet. Men dette er første gangen jeg har herpa noe.