Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1177 135416
Jess, da var tiden inne for at annonseringen av GTA V kom ut fra R*.

Første trailer kommer ut 2.November, så det er veldig snart Dette er ingenting annet enn HERLIG!

http://www.spill.no/default.aspx?sec...tikkel&id=2072
http://www.rockstargames.com/

http://www.spill.no/media/images/articles/big/324043634551450823697612.jpg
Håper de har mekka så det går ann til å zoome seg litt ut ifra bilen når du kjører ihvertfall.
Syns også IV har vært litt "Grått og kjedelig" egentlig. Blir så mørkt og trist..

Likte forsåvidt SA veldig godt. Hadde de lagd det mer realistisk så hadde det vært drit fett !
Tenker da gjerne på å fikse ting som om når du kræsjer foran, så får du bulk bak -.-
Sist endret av Ruudi; 25. oktober 2011 kl. 13:31.
Herlig! Håper de satser høyt denne gangen.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Herlig! Håper de satser høyt denne gangen.
Vis hele sitatet...
Satser høyt gjør de vel alltid, men ikke alltid det er nok
Men for all del håper det blir bra.
Sist endret av frodo94; 25. oktober 2011 kl. 13:58.
Blir dette litt sånn som red dead redemption bare med biler i stedet for hester?
Ja, men må si jeg ble litt skuffet av IV... SA spillet jeg fortsatt. :P
Det har vært spor om at spillet går tilbake til San Andreas, fant det i en artikkel av IGn elns. Har ikke link akkurat nå :P
Sitat av zlamaniac Vis innlegg
Blir dette litt sånn som red dead redemption bare med biler i stedet for hester?
Vis hele sitatet...
Tror det var den andre veien.. RED som ble som GTA..
Gleder meg! Skjønner ikke hvorfor alle er missfornøyde med Gta IV, synes det er et bra spill og håper V blir bedre
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
jizz in my pants!

Dette blir nok bra håper de holder den seriøse og mørke stilen fra IV, og lar Saints Row ta seg av den fjollete delen. Når GTA IV kom ut rundt samme tiden som SR 2, var det to spill som kunne leve perfekt side ved side.

Spilte og elsket begge to
Sitat av mag00us Vis innlegg
Gleder meg! Skjønner ikke hvorfor alle er missfornøyde med Gta IV, synes det er et bra spill og håper V blir bedre
Vis hele sitatet...
blir liksom lei det ganske fort :l
Håper de går vekk ifra gta4 stilen og heller satser på Gta San Andreas gameplay.

Jeg gadd ikke engang å runde GTA IV. Det var jo det samme på vært bidige mission. Gå dit. Skyt litt. Return. Trist og jævlig.
Gta San Andreas var jo spekket med alt mulig type missions. Fly dit, stjel en monstertruck, brenn weed, hoppe i falskjerm, kjør monstertruck, kjøpe hus og en flyplass, kjøre RC bombefly etcetc

For ikke å snakke om humoren. Sadovoldtatt i ei hytte på fjellet..
Sist endret av Bombasa; 25. oktober 2011 kl. 15:03.
Exterminate!
jonnis's Avatar
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Håper de går vekk ifra gta4 stilen og heller satser på Gta San Andreas gameplay.

Jeg gadd ikke engang å runde GTA IV. Det var jo det samme på vært bidige mission. Gå dit. Skyt litt. Return. Trist og jævlig.
Gta San Andreas var jo spekket med alt mulig type missions. Fly dit, stjel en monstertruck, brenn weed, hoppe i falskjerm, kjør monstertruck, kjøpe hus og en flyplass, kjøre RC bombefly etcetc

For ikke å snakke om humoren. Sadovoldtatt i ei hytte på fjellet..
Vis hele sitatet...
Helt enig. GTA IV holdt vel i rundt 4-5 timer før jeg satt det på hylla, og siden har det stått der. SA er favoritten, og håper V heller mot den retningen.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Håper de går vekk ifra gta4 stilen og heller satser på Gta San Andreas gameplay.

Jeg gadd ikke engang å runde GTA IV. Det var jo det samme på vært bidige mission. Gå dit. Skyt litt. Return. Trist og jævlig.
Gta San Andreas var jo spekket med alt mulig type missions. Fly dit, stjel en monstertruck, brenn weed, hoppe i falskjerm, kjør monstertruck, kjøpe hus og en flyplass, kjøre RC bombefly etcetc

For ikke å snakke om humoren. Sadovoldtatt i ei hytte på fjellet..
Vis hele sitatet...
Hvis man er hjemme uten noen kompiser på besøk, så blir man lei dette spillet etter rundt en time... alt er så dystert.

GTA IV altså.
Sist endret av Fanz44; 25. oktober 2011 kl. 15:06.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Håper de går vekk ifra gta4 stilen og heller satser på Gta San Andreas gameplay.

Jeg gadd ikke engang å runde GTA IV. Det var jo det samme på vært bidige mission. Gå dit. Skyt litt. Return. Trist og jævlig.
Gta San Andreas var jo spekket med alt mulig type missions. Fly dit, stjel en monstertruck, brenn weed, hoppe i falskjerm, kjør monstertruck, kjøpe hus og en flyplass, kjøre RC bombefly etcetc

For ikke å snakke om humoren. Sadovoldtatt i ei hytte på fjellet..
Vis hele sitatet...
Da har ikke du skjønt storyen i GTAIV i det hele tatt, for den er ganske mye bedre enn de foregående.

Det er ett stort persongalleri som du kan bli kjent med og en story som utvikler seg ganske bra, men når du ikke gjør ferdig spillet engang så er det vel ikke mye å forvente : )

Om du vil ha flere minigames ingame så spill noe annet da vel.
Du spiller vel ikke GTA for å spille noe annet ingame?
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Hvis man er hjemme uten noen kompiser på besøk, så blir man lei dette spillet etter rundt en time... alt er så dystert.

GTA IV altså.
Vis hele sitatet...
Har vel 10 timer ingame i GTA IV, og et par hundre timer i GTA SA.
Håper det blir hakket bedre enn IV i hvertfall.

Personlig sverger jeg fortsatt til San Andreas som det beste spillet i GTA-serien
Håper det er med lyddempa våpen i dette spillet
Jeg har spilt GTA aktivt siden første spillet, og jeg syntes IV var best.

Selv om jeg likte VC og SA veldig godt, da spesielt muligheten for å gjøre stunt og diverse morsomheter med motorsykkel, ble IV en helt annen virkelighetsopplevelse. Jeg husker veldig godt første gangen jeg spilte det og syntes alt var litt sirup, og ikke så responsivt som SA ,men når du blir vant med det er det mye mer realistisk. Elsker fysikken. Kunne kjøre ned fotgjengere i timesvis bare for å se de sprelle virkelighetstro i lufta..
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av fetter Vis innlegg
Jeg har spilt GTA aktivt siden første spillet, og jeg syntes IV var best.

Selv om jeg likte VC og SA veldig godt, da spesielt muligheten for å gjøre stunt og diverse morsomheter med motorsykkel, ble IV en helt annen virkelighetsopplevelse. Jeg husker veldig godt første gangen jeg spilte det og syntes alt var litt sirup, og ikke så responsivt som SA ,men når du blir vant med det er det mye mer realistisk. Elsker fysikken. Kunne kjøre ned fotgjengere i timesvis bare for å se de sprelle virkelighetstro i lufta..
Vis hele sitatet...
Må si meg helt enig med deg! Jeg har også spilt alle GTA spillene å IV er å blir det beste i mine øyne, som du også sier ragdoll fysikken i folkene er utrolig gøyal.

også bulkene bilen får liker jeg utrolig godt! husker første gang jeg bulka bilen så mye at hjulet låste seg, sånt får du bare ikke i VC / san andreas.
Rockstar er eneste grunnen til at jeg har kjøpt meg konsoller opp igjennom årene, så i likhet med Dr. fungitumb, kom det en liten skvett i buksa nå!
Gleder meg sykt, håper det blir like bra som SA og IV
håper på en fin blanding av IV og SA, med bedre grafikk dette blir spennende, siden gta utvilsomt er det mest spilte opp gjennom barndommen, helt fra vice city på play station 2 med søskenbarnet
Hva var det som var så bra med SA igjen? Det jeg husker best var massevis av irriterende minigames, som trening, dating og huske å spise. Nei, Vice City er helt klart det beste i 3D.
Håper det blir noe mellom IV og San Andreas, pluss kansje dedicated servers. Ville vært mye fetere, slik at du kunne hatt roleplaying servers med admins og så videre.
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Håper de har mekka så det går ann til å zoome seg litt ut ifra bilen når du kjører ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Det går på ps3, man trykker select knappen.

Jeg likte SA, men jeg liker IV bedre, pga. grafikk og fysikken osv. Men det ble veldig dystert, og jeg personlig liker ikke å gå rundt som en halvfeit russer. SA hadde en drit bra map, med masse skog, fjell, by osv. Man kunne sykle BMX, kjøre ATV og fly jetpack. Og det var flere sider med fete koder. GTA IV derimot er litt mer restriktivt.

Jeg håper på noe ala SA, stor bane(skog, fjell, by), vekt på personlig appell, mye koder, og mye forskjellige kjøretøy(jetpack, hovercraft, flere sykler), og muligheten til å rekrutere folk i gjengen sin som fungerer som body guards, slik som i SA. Jeg håper også på at R* overasker oss med noe nytt, og har lagt større vekt på online play.
Sitat av Mith Vis innlegg
Hva var det som var så bra med SA igjen? Det jeg husker best var massevis av irriterende minigames, som trening, dating og huske å spise. Nei, Vice City er helt klart det beste i 3D.
Vis hele sitatet...
Må si meg enig der Mith, og IVern på en klar andre plass. Digga av en eller annen grunn The lost and the damned storyen bedre enn hovedstoryen.
Gleder meg skikkelig til GTA V. Har litt over 40 timer med GTA IV. Sitter og spiller gjennom det for 3. gang nå. Det som gjør GTA IV så bra er fysikken og persongalleriet. Jeg har også moddet på GTA IV og lagt til nye klær, våpen og biler. Jeg har også en trainer der jeg kan spawne bodyguards som hjelper meg å sloss. Og det er bare en brøkdel av hva jeg kan gjøre med den. Kan spawne alle slags kjøretøy, endre på været, endre spillfigur osv.

http://www.gta4-mods.com/script/simp...rsion-63-f2115
Sist endret av sixfeetunder; 25. oktober 2011 kl. 17:03.
Sitat av sixfeetunder Vis innlegg
Gleder meg skikkelig til GTA V. Har litt over 40 timer med GTA IV. Sitter og spiller gjennom det for 3. gang nå. Det som gjør GTA IV så bra er fysikken og persongalleriet. Jeg har også moddet på GTA IV og lagt til nye klær, våpen og biler. Jeg har også en trainer der jeg kan spawne bodyguards som hjelper meg å sloss. Og det er bare en brøkdel av hva jeg kan gjøre med den. Kan spawne alle slags kjøretøy, endre på været, endre spillfigur osv.

http://www.gta4-mods.com/script/simp...rsion-63-f2115
Vis hele sitatet...
vi kjører samme trainer også en ny carpack inkludert mer realistisk styring og generelt bedre fysikk
Master debater
Dekilaz's Avatar
GTA 5 kommer etter all sannsynlighet til å utspille seg i San Andreas og/eller nærområdet.

En del av rollelisten er her, og den referer bl.a. til en "Californian divorcee" og en "Beverly Hills party boy".
Sist endret av Dekilaz; 25. oktober 2011 kl. 20:15.
Sitat av Dekilaz Vis innlegg
GTA 5 kommer etter all sannsynlighet til å utspille seg i San Andreas og/eller nærområdet.

En del av rollelisten er her, og den referer bl.a. til en "Californian divorcee" og en "Beverly Hills party boy".
Vis hele sitatet...
Da håper vi på en blanding da
Sitat av Dekilaz Vis innlegg
GTA 5 kommer etter all sannsynlighet til å utspille seg i San Andreas og/eller nærområdet.

En del av rollelisten er her, og den referer bl.a. til en "Californian divorcee" og en "Beverly Hills party boy".
Vis hele sitatet...
Ikke mest troverdige kilden det der syns jeg. Sto ingenting om GTAV der?
Kun en random rolleliste?
rolleliste til ett kommende rockstar spill. Kan du komme med noen andre kommende rockstar spill bortsett fra GTAV?
På den siden han linket til så står det ikke at det er en rolleliste til ett rockstarspill. Skjønte du ikke det?
Må si meg enig i at jeg håper V blir mer i SA retningen, men uansett tror jeg dette spillet egentlig blir og overaske positivt..
Alle Grand theft auto spillene var bra, kanskje ikke alle spillene var like realistisk men morsom var de , gta San andreas var kanskje det morsomste, husker jeg og noen kompiser kunne spille det hele dagen!, CO-OP var awsome!.
Men GTA IV var også veldig bra, grei grafikk og ganske realistisk sammenlignet me de andre GTA spillene, men ingen co-op, og som RUDI sa, GTA IV var ganske mørkt og trist, men håper de forbedrer det i GTA V da, Viss rockstar gjør GTA IV, litt som SAN ANDREAS, og litt som GTA IV. Hadde spillet blitt perfekt, savnet foreksemepel Parachute, firjuling og sykkel i GTA 4 da :'( .
Jeg er helt sikker på at det blir i Los Angels denne gangen!
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
På den siden han linket til så står det ikke at det er en rolleliste til ett rockstarspill. Skjønte du ikke det?
Vis hele sitatet...
Hvis du er litt interresert innenfor rocktstar spill eller spillscenen generelt så bør du vel ha fått med deg titalls artiklene som ligger ute om at det er nettop rockstar som har sendt ut den rollelisten. Og på en av GTA IV DLCene så stod det en reklame på manualen elns "come visit sunny San Andreas" mener jeg å huske. pluss at han typen man styrer i LAD dlcen sier han skal dra vestover på slutten av spillet, dette kan hinte til en ny San Andreas
Sitat av Kramer Vis innlegg
Jeg er helt sikker på at det blir i Los Angels denne gangen!
Vis hele sitatet...
Los Santos i San Andreas er basert på Los Angeles.
Gleder meg :3

Enig med andre her å når det gjelder IV, det var ikke et dritt spill, men du blir så sykt lei så det havna på hylla etter ei uke eller to...
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Håper de har mekka så det går ann til å zoome seg litt ut ifra bilen når du kjører ihvertfall.
Syns også IV har vært litt "Grått og kjedelig" egentlig. Blir så mørkt og trist..

Likte forsåvidt SA veldig godt. Hadde de lagd det mer realistisk så hadde det vært drit fett !
Tenker da gjerne på å fikse ting som om når du kræsjer foran, så får du bulk bak -.-
Vis hele sitatet...
enig i det! San Andreas var friskere, IV var litt grått og trist :P Pluss at på SA kunne du kjøre på landet, offroad, opp på fjell osv :P Vet ikke helt hvor lett det er å lage et spill likt SA i den grafikken vi har nå kontra den som var den gang, da:P
Sitat av Mith Vis innlegg
Los Santos i San Andreas er basert på Los Angeles.
Vis hele sitatet...
Ja, men jeg tror at de lager en mer naturtro kopi alà liberty city (new york). Hadde vært fett om de lagde LA med bel air og omegn.
Yes!! Gleder meg til å jage fylliker med balltre igjen! Og med enda bedre grafikk kanskje?!!!11

edit: Har fantastisk mange timer med gta IV bak meg. Egentlig mest ettersom jeg spilte mye party mode, med headset, med en kompis i tyskland.

MP-delen var stort sett ustabil og ræva. SP'n er mye bedre i SA enn IV.
Håper dette gjøres noe med. Kjøper det uansett, fordi jeg elsker Rockstar
Sist endret av Pope; 26. oktober 2011 kl. 14:17.
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Har alltid syns at det beste GTA-spillet var det som faktisk var nummer 4 i rekken: Vice City. Elsker det grafiske på det spillet. Vakkert og fargerikt.

Håper for guds skyld at det kommende GTA V blir bedre skrevet til PC i forhold til GTA IV, for noe mer buggy og ubrukelig har jeg ikke spilt på PC siden... Tja. Ett eller annet som var buggy og ubrukelig. Black & White 2, kanskje. Så vær så snill, Rockstar. Fokuser mer på PC-brukerne. Pleasepleaseplease!
Sist endret av Taake; 26. oktober 2011 kl. 15:10. Grunn: skrev Blizzard, mente Rockstar...
Sitat av Taake Vis innlegg
Så vær så snill, Rockstar. Fokuser mer på PC-brukerne. Pleasepleaseplease!
Vis hele sitatet...
Ok, jeg skal se til at vi fokuserer mer på Pc-brukerne.
Idag kommer traileren ut folkens!

http://www.rockstargames.com/videos/video/8001

Ja, jeg vet dette er en dobbeltpost. Det er nå 32 minutter igjen, og mens vi venter i intens spenning(ihvertfall jeg) så er det noen som gjetter på hvor spillet vil ta plass?

Selv så tror jeg det blir enten Los Angeles eller Las Vegas. Hvilke av de heller jeg mest mot? Sinnsykt vanskelig, men mulig jeg heller mest mot LA.
Pressfire og IGN kjører livestudio
Sist endret av ZELDUR; 2. november 2011 kl. 16:42.
Blir meget spennende dette her, bare noen sekunder igjen

EDIT:
Trailer er sett og jeg gleder meg som en unge, dette ser bra ut!
Sist endret av omba; 2. november 2011 kl. 17:02.
FY FAEN SÅ RÅTT!!!!! Faen meg til å bli kåt av.
Sist endret av Donkeybrain; 2. november 2011 kl. 17:02.