Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4461
Noen som kjenner til selskap som kjøper knuste mobilskjermer?

Har endel flytte esker fulle og tenkte istedet for å kjøre dem på dumpen at jeg kanskje kunne tjene noen kroner :-)
Hva får deg til å tro at noen vil betale for de knuste mobilskjermene dine?
Sist endret av ThinkpadX200; 28. juni 2019 kl. 13:14.
Var et selskap i Sverige som kjøpte før, men de forsvant. De holdt på å skiftet glass på dem osv og solgte dem videre
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Så altså mobiler med knust skjerm? klødde meg litt i hodet og trodde du mente kun selve skjermen når jeg først leste innlegget ditt.
Hvilke telefoner er det snakk om?
Du kan evt. Forsøke Moen IT i Fredrikstad, eller Teknikkspesialisten i Halden.

Flere firmaer driver med refurb, men verdien på det du skal selge er vanskelig å spå.
Sitat av Lattergal Vis innlegg
Var et selskap i Sverige som kjøpte før, men de forsvant. De holdt på å skiftet glass på dem osv og solgte dem videre
Vis hele sitatet...
Det er kun skjermer jeg sitter med.
Biprodukt av å reparere for telefoner
Sitat av ThinkpadX200 Vis innlegg
Hva får deg til å tro at noen vil betale for de knuste mobilskjermene dine?
Vis hele sitatet...
Ehe, de knuste skjermene kan selges for så mye som flere hundre kroner pr stk.

TS, hvilke modeller er det snakk om? Naboen min har maskiner til å separere glass og skjerm i garasjen. Skal høre om han tar i mot mer.
Om du driver verksted så kan du også kjøpe de tilbake med ferdig montert glass.

Evt så tar de fleste forhandlerne i Kina i mot skjermer, frakten koster litt. Jeg bruke alltid rewa tidligere og er blant de beste og mest stabile leverandøren jeg har brukt.
Sist endret av random105675; 28. juni 2019 kl. 14:23.
All slags modeller egentlig. Mye iphone, men har ikke oversikt over hvilken modeller. Alt fra 4 og oppover.
Er fra android telefoner også, men der har jeg vertfall ikke oversikten.
Jeg skal høre med han så får du en PM om han er interessert.
Men iPhone 6/5 og nedover tviler jeg på er aktuelt da det ikke nødvendigvis lønner seg å separere glasset på disse.
Sitat av Lattergal Vis innlegg
All slags modeller egentlig. Mye iphone, men har ikke oversikt over hvilken modeller. Alt fra 4 og oppover.
Er fra android telefoner også, men der har jeg vertfall ikke oversikten.
Vis hele sitatet...
I tilfelle han skulle være interessert så kan jeg sende kontakt info til sjefen min så har han bedre oversikt over hvilke skjermer vi har osv