Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 6644
Hva skal vi egentlig med nasjonale prøver? Det Norske folk blir jo bare mer og mer evneveike for hver dag som går, og det er jo ingen hemmelighet.


Pokker, jeg skulle aldri meldt meg på 3MX.

Edit: Hei, er ikke dette egentlig "skolehjelp"?
Sist endret av jas; 15. mars 2005 kl. 14:20.
En større mengde gjester har begynt å overvåke freakforum i det siste(noen timer?).
Hmm, all pr er god pr, sies det?
Jeg for min del kom litt i tvil ved flere av oppgavene. Go Effect. =)
Derimot er det stress med lite tid, jeg ble (som mange andre) ikke ferdig.
Nimrad's Avatar
Trådstarter
Forresten så tror jeg side 5 var forsiden til delprøve 2. Det er da ikke mye vits i å ha den vel?
Slottsnarr
Allure's Avatar
Kan da faen ikke klage på tiden på de nasjonaleprøvene!?
Er det noe man har for mye av er det tid.
En halvtime før innlevering idag lå hele klassen min og sov(og dette teller som tentamen på vår skole),
Og klassen min er ikke drålige i matte altså!
Sitat av Gryxor
Forresten så tror jeg side 5 var forsiden til delprøve 2. Det er da ikke mye vits i å ha den vel?
Vis hele sitatet...
Nope, side 5 hadde oppgaver om jeg ikke husker feil.. Tror også at prøven som var lagt ut på nettet manglet noen sider på slutten..
Prøven som var lagt ut manglet store deler av slutten. Deriblant de vanskligste oppgavene.
Tiden var mer enn bra nok, jeg ble ferdig lenge før tiden(45-30 min), ikke fordi jeg suger og dreit i alt, men fordi den var forholdsvis lett. Og jeg satt minst et kvarter og ventet på del 2 da jeg trodde vi fikk den utdelt, og ikke måtte hente selv
''Blir ikke disse tatt til følge truer aksjonistene med å offentliggjøre de nasjonale prøvene for videregående i april, sier gruppen i en e-post.''

Haleluja!!!
side 5 er sikkert en side hvor du skal sitte og se i luften i 5 min før du starter igjen.
elevaksjonistene er noen store idioter. fader så stygge de er. det er vel ikke noe problem om Clemet tester hvor gode vi er i matte ol. om hun mener hun får noe ut av det så er jo det bra. kanskje de finner ut at vi suger i alt og gir skolene mer penger. JUHU, det hadde vært fint det.

det koster jo ikke deg mye å ta disse prøvene. kanskje noen heller ville regnet matte med 8 ukjente, men jeg syns nå disse prøvene er en deilig avslapping. det er ikke ofte det du gjør på skolen ikke blir testa og vurdert og får konsekvenser. for en gang skyld har det ikke en dritt å si for deg!! tenk på det...

Ta nå disse fordømte prøven og drit i om clemet ser at du får 20 poeng i engelsk. Slutt å syt!
@hakkon: Du har tydeligvis ikke forstått hvorfor folk er imot disse prøvene.
Slottsnarr
Allure's Avatar
Sitat av hakkon

det koster jo ikke deg mye å ta disse prøvene. kanskje noen heller ville regnet matte med 8 ukjente, men jeg syns nå disse prøvene er en deilig avslapping. det er ikke ofte det du gjør på skolen ikke blir testa og vurdert og får konsekvenser. for en gang skyld har det ikke en dritt å si for deg!! tenk på det...

Ta nå disse fordømte prøven og drit i om clemet ser at du får 20 poeng i engelsk.
Vis hele sitatet...
Bare for å si fra, så talte den nasjonaleprøven i matte som standpunktprøve på min skole.
Da får det kanskje litt konsekvenser om man gir faen!?
Å få denne prøven dagen i forveien da, gjorde at jeg gikk opp ett par karakterer på mitt vitnemål!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ingen som har funnet nasjonal prøve i matte for GK elever? En i klassen min sa en kamerat av han hadde den..? oO