Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1578
Sniffet en liten linje heroin på cirka 20mg. Men denne heroinen ble jeg advart for den skulle være veldig potent, den smakte veldig kjemikalie-aktig, litt eddik. Lukter det heroin smaker når man røyker føler jeg, aldri merket så intens lukt av heroin før.


Men spørsmålet, hvordan gjør jeg dette tryggest mulig? Man kan vel ikke dø av 20mg, tviler på jeg får noen rus på den dosen, men jeg er alene, klokken er 06:30 om morningen, litt dumt å ta overdose alene.



Hvordan gjøre det tryggest mulig?
Har du ikke sniffet det alt da? Du merker vel om du er griserusa i hvert fall
Trådstarter
Er bare redd det skal være utblandet med noe tull som tar livet av meg. Men går sikkert fint, finner ut av det snart uansett.
Men du har jo sniffet det? Er da vel ingen stoffer med så krypende effekt at du ikke ville merket det/vært døende nå og ikke vært i stand til å skrive.
Trådstarter
Sitat av Eskil12 Vis innlegg
Men du har jo sniffet det? Er da vel ingen stoffer med så krypende effekt at du ikke ville merket det/vært døende nå og ikke vært i stand til å skrive.
Vis hele sitatet...
Det er 12 minutter siden jeg tok linjen. Det kan ta opp til 90 min med maks effekt fra sniffing.


Men jeg er bare paranoid, dør nok ikke av 20mg. Speed + søvnmangel = dødsangst og paranoia.
Trådstarter
Der kicket det inn. Pupillene knøtt små, og jeg er svimmel med body high. Har gått litt over 20 min. Syns det er veldig sterk effekt for så lav dose, er bare redd for at det kan være fentanyl, men det har vel ikke vært slik i omløp i det siste?




Her er bilde av mengden jeg tok, er 250mg i posen, sniffet linjen som lå på snusboksen.
Trådstarter
Har aldri hatt en så euforisk rus av heroin før. Dette var ganske intenst, og fra en så lav dose også. Har gått en halvtime. Kan det at jeg er trøtt ha en påvirkning på effekten?

Jeg er helt ute, har gått 50 min nå, og jeg har aldri vært så ruset på heroin før, det er sykt, og jeg har sniffet 10 ganger så store doser før.
Sist endret av UngOgDumN; 12. mars 2024 kl. 07:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ta det med ro kompis
Fuck Mr. Plod!
Røykte nettop en liten jay, 0.1g isj, og hjertet banker litt fort, og alt spinner. Og jeg er litt engstelig.


Hvor lang tid før dette bedrer seg?

Fikk litt vondt i brystet og. Men er nok bare paranoid.
Vis hele sitatet...
3 uker senere minus?

Huff
Trådstarter
Sitat av Nøddy Vis innlegg
3 uker senere minus?

Huff
Vis hele sitatet...
Har tidligere erfaring med minus. Dette er bare første gang jeg bruker på 6-8 måneder, og har aldri vært så ruset tidligere av heroin. Samt jeg har ikke sovet på 24 timer, og jeg er på amfetamin nedtur. Jeg er veldig forsiktig med heroin dosene, så jeg bruker kun nok til å kunne føle meg avslappet, men er samtidig veldig urolig pga speeden og søvnmangel.

Jeg har sniffet 40mg totalt. Har gjort klar 4 linjer på 5mg jeg skal redosere med når jeg føler jeg trenger.


Men er den en grense på hvor mye som er trygt å ta? Er det trygt så lenge jeg holder meg under 0.1g feks? Kan jeg sniffe en hel kvarting uten risiko? Hvor farlig er heroin? Har opplevd så mange overdoser på dette stoffet, at jeg er livredd for å gjøre noe feil. Aldri tatt heroin uten benzo før heller.
Sist endret av UngOgDumN; 12. mars 2024 kl. 12:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Hvor farlig er heroin?
Vis hele sitatet...
ca så farlig
Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Har tidligere erfaring med minus. Dette er bare første gang jeg bruker på 6-8 måneder, og har aldri vært så ruset tidligere av heroin. Samt jeg har ikke sovet på 24 timer, og jeg er på amfetamin nedtur. Jeg er veldig forsiktig med heroin dosene, så jeg bruker kun nok til å kunne føle meg avslappet, men er samtidig veldig urolig pga speeden og søvnmangel.

Jeg har sniffet 40mg totalt. Har gjort klar 4 linjer på 5mg jeg skal redosere med når jeg føler jeg trenger.


Men er den en grense på hvor mye som er trygt å ta? Er det trygt så lenge jeg holder meg under 0.1g feks? Kan jeg sniffe en hel kvarting uten risiko? Hvor farlig er heroin? Har opplevd så mange overdoser på dette stoffet, at jeg er livredd for å gjøre noe feil. Aldri tatt heroin uten benzo før heller.
Vis hele sitatet...
Du bør ihvertfall vente en god stund med å re-dosere, minimum 4-6 timer. Når du har så potent minus og du ikke har toleranse er det ekstremt lett å få OD. Og du vil som regel ikke merke det selv dersom du er på inn i en OD. Aller helst bør du ikke være aleine og ha nalokson tilgjengelig.
Nesten ingen som dør av heroin alene såvidt jeg vet. Heroin I seg selv er ikke særlig farlig. Apekatt hjerne/menneske som gir faen = livsfarlig.
Sist endret av thetech; 12. mars 2024 kl. 13:41.
Sitat av thetech Vis innlegg
Nesten ingen som dør av heroin alene såvidt jeg vet. Heroin I seg selv er ikke særlig farlig. Apekatt hjerne/menneske som gir faen = livsfarlig.
Vis hele sitatet...
Nei nå må du slutte å spre alvorlig feil informasjon.

Selv om inntak av andre dempende rusmidler, som benzo og alkohol, betraktelig øker overdosefaren, så er det stor overdosefare ved inntak av Heroin aleine.

Spesielt når man ikke har toleranse og det er snakk om veldig potent heroin.

Heroin er et av de farligste stoffene som finnes mtp overdosefare
Trådstarter
Sitat av Junkhead Vis innlegg
Nei nå må du slutte å spre alvorlig feil informasjon.

Selv om inntak av andre dempende rusmidler, som benzo og alkohol, betraktelig øker overdosefaren, så er det stor overdosefare ved inntak av Heroin aleine.

Spesielt når man ikke har toleranse og det er snakk om veldig potent heroin.

Heroin er et av de farligste stoffene som finnes mtp overdosefare
Vis hele sitatet...
Heroin er et av de farligste stoffene. Jeg vet forsåvidt hva jeg driver med her jeg sitter, jeg har brukt heroin noen fåtalls ganger i året de siste 4 årene. Men den siste tiden har 4 venner gått bort av heroinoverdose, og jeg har ikke lyst å ende opp slik. Så derfor babler jeg her, for å være mer sikker på hvordan jeg kan gjøre det tryggest mulig.



Er det noen her med heroin-erfaring som vil sende meg en PM, og evt hjelpe meg med dette dumme opplegget mitt nå?
Fuck Mr. Plod!
Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Har tidligere erfaring med minus. Dette er bare første gang jeg bruker på 6-8 måneder, og har aldri vært så ruset tidligere av heroin. Samt jeg har ikke sovet på 24 timer, og jeg er på amfetamin nedtur. Jeg er veldig forsiktig med heroin dosene, så jeg bruker kun nok til å kunne føle meg avslappet, men er samtidig veldig urolig pga speeden og søvnmangel.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt ute, har gått 50 min nå, og jeg har aldri vært så ruset på heroin før, det er sykt, og jeg har sniffet 10 ganger så store doser før.
Vis hele sitatet...
minusen løser ingenting, det blir som meg med aduvanz og hasj.

"jeg får ikke sove, så da røyker jeg nattings"
*puffer til langt på natt*

*våkner altfor sent*
"faen så sliten jeg er etter å røyket igår, jeg må ha aduvanz selvom det er midt på dagen"



hva er planen din når ting begynner å rakne etter minusen, litt beroligende på toppen for å ta bort angsten og justere litt med pepper?

det finnes hjelp kompis <3
Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Der kicket det inn. Pupillene knøtt små, og jeg er svimmel med body high. Har gått litt over 20 min. Syns det er veldig sterk effekt for så lav dose, er bare redd for at det kan være fentanyl, men det har vel ikke vært slik i omløp i det siste?




Her er bilde av mengden jeg tok, er 250mg i posen, sniffet linjen som lå på snusboksen.
Vis hele sitatet...
Definitivt ikke av spesielt god kvalitet. Vanlig gate heroin, men har du ikke tatt det på langt tid så er det klart det funker det også.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Definitivt ikke av spesielt god kvalitet. Vanlig gate heroin, men har du ikke tatt det på langt tid så er det klart det funker det også.
Vis hele sitatet...
Hva gjør at du kan se på ett relativt dårlig bilde av heroinen å avgjøre kvaliteten på produktet?
Sitat av Alge Vis innlegg
Hva gjør at du kan se på ett relativt dårlig bilde av heroinen å avgjøre kvaliteten på produktet?
Vis hele sitatet...
Kan zoome ganske greit inn, men ingen svarte prikker, som det ofte er i høyere kvalitet, plusss kan gjette han kjøpte fra gata så sjelden man får så høy prosent, gjennomsnittet er vel på 5-20% men kan jo være godis for det ikke alltids bilde sier så mye, men utifra dose han har tatt så er det heller ikke veldig gode saker, er jo mye mere biotilgjengelig i nesen
Trådstarter
Hvor lang tid før makseffekt ved sniffing?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det sies vel at den tryggeste måten å innta dette utrygge rusmiddelet er å røyke det.. Smeller hardt, varer litt kortere men du nodder av før du OD'er ...SOM REGEL.. Jeg sier ikke at dette er 100%, men når du snorter det så kommer rusen mye mer krypende og du kan fint og fort snorte på deg en od, spesielt om det er andre ting inn i bildet også. Doser 20-30mg lisser max om du skal være på den trygge siden.. Doser, vent 30 min, kjenn formen, vurder redose eller nyte flyten.