Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 589
hei! jeg tar tisseprøver for å starte på adhd-medisin, men er 2 mnd inn og drittlei av å ikke røyke tjall.

har noen erfaring m å bruke syntetisk urin på urinprøver hos lege? tisser ikke under observasjon elns så det er ikke noe stress, lurer kun på om furst som tester urinprøven på noen måte kan se om det er syntetisk utin?
Bare få kompis til å pisse elns?
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde en kompis som hadde pissprøver,han røyka syntetisk hasj,det er jo noe forbainna dritt men d gjid ikke utslag sa han så røyke noen trekk av d hver gong han ble for sugen
Hva enn du gjør, hør for all del ikke på Bitter Moskusfe hvertfall. Syntetisk hasj bør du holde deg ekstremt langt unna. Dessuten, tar ikke en ADHD-utredning tre måneder? Altså har du bare en måned igjen eller noe? Hvis det er for vanskelig å la tjallen ligge i fire uker vil jeg nok foreslå å ikke lefle for mye med tjall i det heletatt.
Anonym bruker
"Harm Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Starta på ritalin 14 dager etter første time på utredning, spurte tilogmed om jeg kunne få ta pisseprøver for å dokumentere rusfrihet men det var ikke nødvendig..

Kutta fyrings 4 mnd før oppstart for å være umedisinert utgave av meg selv og har ikke hatt behov for fyrings siden, på 70mg aduvanz idag