Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 709
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil det gi effekt? Hvordan tilbereder man?
Jeg har en del tramadol på 50 mg og noe kodein på 25 mg. Er dette verre ting enn andre å sette rett i årA?

Ble så sugen på nåla i kveld og vil prøve…

Andre med erfaringer rundt dette? Er det oppkok og filtrering og de greiene der?

Takk for svar
Dette høres ut som en veldig dum ide. For det første så er ikke tramadol eller kodein aktive stoffer i seg selv. De er prodrugs så de kommer neppe til å "rushe" selv om du bruker nåla. Kodein må brytes ned i kroppen til morfin før du kjenner noe uansett og tramadol må brytes ned til O-desmethyltramadol. Dette vil ta litt tid uansett om du skyter det eller tar de oralt. Mulig det går noe kjappere IV, men gevinsten veier neppe opp for alle downsides som kommer med IV av piller eller bare nåla i seg selv.

Etter hva jeg har hørt så kan det også være livstruende å skyte kodein. Mener å ha lest at du kan få veske i lungene av det og at kodein trigger en histamin respons mye kraftigere enn hva morfin gjør, spesielt IV.

Jeg har ingen erfaring med nåler eller spesiell kunnskap om skyting av disse stoffene. Men siden ingen andre har svart deg så får du mine fem cent uansett. Les deg grundig opp før du velger å gjøre dette ihvertfall.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok
Takker for svar
Har kun svelget det nå de siste dagene. Vil bor fra nåla og alt av piller og rus. Er lei