Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  220 22070
og hva er så fornavnet ditt?
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Sitat av Named
Og en ting til!!
Vær så snill ikke søk på gulesider og ta det som står der som fakta!!
Kjenner en som jobba med sånne folk som ordna det der, og fikk mobilen sin registrert som Jack Bauer!!
Vis hele sitatet...
Pussig at du skulle dra akkurat det som eksempel, da vi har en her på forumet som nå faktisk _heter_ Jack Bauer...
Sitat av bakkus
Pussig at du skulle dra akkurat det som eksempel, da vi har en her på forumet som nå faktisk _heter_ Jack Bauer...
Vis hele sitatet...
Ja, hvis du søker kommer det to jack bauer. Den ene er ekte den andre fake, bare for å forklare disse donald duck osv. ikke bruk www.gulesider.no som fasit! Skulle ringe til han fyren en gang, også ringte jeg til feil jack bauer
Sverre Magnus burde også vært ulovlig.
Synes det sletts ikke er det verste navnet de kunne komme med, det er jo hvertfall et tradisjonelt norsk navn.

Hadde sånn halveis forventet "Sean Kent" eller noe i den duren :P
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Sitat av linkern
Ja, hvis du søker kommer det to jack bauer. Den ene er ekte den andre fake, bare for å forklare disse donald duck osv. ikke bruk www.gulesider.no som fasit! Skulle ringe til han fyren en gang, også ringte jeg til feil jack bauer
Vis hele sitatet...
Jøss.. Stemmer faktisk...
Og det som er ekte hadde jeg i telefonboka fra før
Jeg heter Kirkevold til etternavn

slå den!!

(egentlig er det et fornorsket navn av Churchill, men det driter vi i)
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Sitat av Dweep
Jeg heter Kirkevold til etternavn

slå den!!

(egentlig er det et fornorsket navn av Churchill, men det driter vi i)
Vis hele sitatet...
Slå den?
Hva med at jeg er den eneste i verden som heter akkurat det jeg heter?
Bakkus ja, det er sikkert så sært at bare du heter det :P
EN
TO
Sitat av moridin
Man skal aldri undervurdere hvor tankeløse foreldre er når de velger navn til sine barn. Vet f.eks om en som heter homo til etternavn. Den gutten kan umulig ha hatt en lett oppvekst
Vis hele sitatet...
Homo er et sted i nord-trøndelag. Mine fjerneste slektninger bærer det navnet.

http://www.gulesider.no/gsi/map.c?id...=10&search.y=8
Sist endret av zbegra; 8. desember 2005 kl. 11:29.
Sitat av mia
Quisling er da et familienavn. Vidkun Quislings familie var fra Skien, og jeg tror det fortsatt er folk fra den slekta som har det etternavnet her nede.
Vis hele sitatet...
Jeg tror kansje de har skifta etternavn av hensyn til sin egen sikkerhet for lenge siden...
'
Og apropos sære navn. Så spiller hockelaget Florida Panthers i arenaen med navn Gaylord Arena... Det er sjukt, like kult vær gang jeg setter på enten xboxspill eller tvkamp... ;D
Sist endret av Thedeeq; 9. desember 2005 kl. 15:45.
Jeg synes bare mest synn på Steve Pick
Litt artig navn egentlig. Enda et eksempel på god oppfinnsomhet:

Gay Power :P

http://www.gulesider.no/gsi/whiteSea...tter=gay+power

Bra gatenavn:

Fitte Gata 6, 1286 Oslo

http://www.gulesider.no/gsi/whiteSea...l=&etter=fitte
Sist endret av Cybro; 9. desember 2005 kl. 18:23.
Sitat av asylth
Hmm... når jeg tenker over det, hadde det vært kult å hete Steve Dick (Stiv tiss altså)
Vis hele sitatet...
en fyr jeg hørte om heter Steve Cook ... :d
Sykelige greier!

Det beste navnet må jo bare være.. øh.. hva faen var det? hadde det på tunga..faen!
Gratulerer med tidenes beste førstepost ! Synes karmøy-navnene er best jeg, der er de helt ekstreme med dobbelt-navn: Bob Kåre, Ben Ove, Njål-Kåre, og alle mulige skrudde kombinasjoner.
*meet the parents*

Gaylord Fucker!
Bob Theodor eller Tore Josef er jo fint, tror jeg skal kalle min sønn en av disse hvis jeg får noen barn da.
Kjenner en familie der moren heter Tjodun og sønnen heter Onar.

Foresten en dyrelege som heter Løve Loe her jeg bor
http://www.gulesider.no/gsi/whiteSea...ve+loe&x=0&y=0
Kompis av meg heter Torgaut til fornavn. Han har ett eller annet merklig mellomnavn og etternavn også men husker ikke det.