Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2057
Anonym bruker
"Lei Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har en kompis som pisser for meg en gang i måneden. Jeg røyker hasj, han bruker ikke en dritt.

Problemet er bare at legen har begynt å lure på hvorfor jeg ikke er positiv på ADHD-medisinen min Ritalin. Legen lurer på om det er slik at jeg ikke lenger tar det.

Det er uaktuelt å gi kompisen min Ritalin slik at han pisser positivt på det.

Er det mulig å tilsette Ritalin i urinprøven ved å åpne en kapsel og tømme pulveret oppi?
Det er vel ikke straffbart å slutte på ADHD-medisin? Si du ikke tar den lenger.

Men... om du sier du ikke tar den lenger vil du neppe få utskrevet flere resepter på den. Så da må jo du faktisk slutte med medisinen.

En annen løsning vil være som @tearz83 sier her, legg jayen på hylla.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De sjekker etter metabolisert ritalin, altså ritalinsyre så å slenge ritalin i prøven funker ikke
Her vil du ha i pose og sekk. Hvis du ikke vil ta ansvaret ditt selv, blir løsningen å finne noen som bruker ritalin, I guess?
Du klarer å gå 3 mnd uten hasj, jeg måtte det for å få medisinene. Nå kan jeg røyke igjen
Sitat av Oksygentyven Vis innlegg
Det er vel ikke straffbart å slutte på ADHD-medisin? Si du ikke tar den lenger.

Men... om du sier du ikke tar den lenger vil du neppe få utskrevet flere resepter på den. Så da må jo du faktisk slutte med medisinen.

En annen løsning vil være som @tearz83 sier her, legg jayen på hylla.
Vis hele sitatet...
Det jeg også tror, bare si du ikke tar Ritalin lengre, mye lettere det.