Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1019
Tok lsd med noen kompiser for noen uker siden og rett før jeg peaka merka jeg at kjeven ble ekstremt vond, satt å rugla på kjeven konstant g de andre kjente det også. Når jeg holdt på å bli edru så fikk jeg en intens hodepine også. Kan det ha blitt blanda med noe annet? Isåfall hva? Var ikke sånn gangen før. Tok ca 150 ug.
Aldri merka og jeg har knaska mye i mit liv.
Mener å ha lest at litt urenere LSD, altså ikke needlepoint, kan ha høyere body load enn renere LSD. Jeg har også blitt litt anspent i kjeven av LSD, men har aldri fått smerter. Hodepine er heller ikke uvanlig. Vil tro du var anspent i nakken og skuldrene også?
Syra jeg har tatt skal ha vært White Flush. Ingen kjevelås. LSD er av natur en temmelig ren substans (især sammenlignet med speed ol.). Om f.eks. mindre ren syre kan gi kjevelås eller andre kroppslige plager har vel egentlig akademisk interesse, men det kan altså være en sammenheng.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stress kan forårsake det. Kanskje du var anspent og beit ned på tennene dine/strammet kjevemusklene? Husker jeg opplevde det samme etter å ha tura på sopp.
Så må vi ikke glemme at bodyload kan være ganske individuellt også.
Uansett er greia med psykedlika at de fysiske virkningene (bodyload/bodyhigh og annet) skal være underordnet det mentale.
Derfor er det uheldig om man føler for mye fysisk ubehag. For bla. ayuahuasca er det en del av opplevelsen, men det er en annen sak.