Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1629
Hallo!

Når jeg rocka på crystal før, kunne jeg få en vedvarende, svært ubehagelig følelse i kukken. Det føltes ut som om jeg måtte pisse, det svei, jeg var kald i tærne og det virket som det strålte mellom tær og kukken.

Dette forsvant selvfølgelig når jeg la faenskapet på hylla.
Nå går jeg på Aduvanz, og følelsen har kommet tilbake. Det virker som kulde, i kombinasjon med at jeg pisser, trigger det.

Har hørt med leger, og sensualitetsklinikker uten hell.
Har noen lignende erfaringer? Vil ikke måtte ha det sånn hver dag grunnet medisiner.

Når det først kommer, tar det fort en halvtime før det forsvinner. Varme i kroppen hjelper litt.
Sist endret av Redhot; 28. oktober 2022 kl. 12:36.
prøvd og søke det opp?
Trådstarter
Absolutt. Og hørt med flere leger. Også utelukket sykdom.
Det er helt normalt. Jeg tror det kommer av noe amfetaminet gjør med prostata og urinveier å gjøre. Til tider kan det også komme utløsning av at man pisser, eller at testiklene trekker seg såpass sammen at det blir ganske så smertefullt, nesten som om noen klemmer på ballene dine.
Trådstarter
Jeg merker jo at ballene trekker seg opp, kanskje nerver som påvirkes av det?

Min samboer rocka også med meg, og han merka aldri noe til det.
Sitat av Redhot Vis innlegg
Jeg merker jo at ballene trekker seg opp, kanskje nerver som påvirkes av det?

Min samboer rocka også med meg, og han merka aldri noe til det.
Vis hele sitatet...
Det er ikke alle som får det sånn, og det har litt med mengdene å gjøre. Min erfaring er at det kommer og går litt, men til tider har det vært sånne smerter i timevis hos meg - men nå bruker jeg alltid å overdrive inntaket også.

Fikk den forresten av 70mg Elvanse jeg også, når jeg fikk det av legen.

Btw, orgasmer kan føles helt sinnsyke når det der foregår, om du får det til.
Sist endret av tasmus82; 28. oktober 2022 kl. 12:49.
Trådstarter
Mulig det. Har hatt et enormt inntak av crystal, så overrasker meg ikke at det er en korrelasjon der.

Høres riktig ut det, er 70mg jeg går på og merker det nå som det begynner å bli kaldere.

Jaha? Det har ikke falt meg inn å prøve på det, har syns det har vært for ubehagelig. Men takk for tips��
Jeg bruker mye amf og de eneste smerten jeg har opplevd ved dette er fra å ikke klare å urinere.

Å måtte pisse når man ikke får det ut f.eks på grunn av ereksjon kan gjøre veldig vondt,
men det er vel ikke det du mener?
Trådstarter
Det er nok ikke det jeg mener. Har ingen problemer med å pisse både på amfetamin og med ereksjon (Dog litt dårlig sikte)
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Redhot Vis innlegg
Jeg merker jo at ballene trekker seg opp, kanskje nerver som påvirkes av det?
Vis hele sitatet...
Det som gjør at ballene trekker seg opp er en muskel som heter kremaster-refleks (cremaster muscle) hvis hovedfunksjon er å trekke testiklene nærmere kroppen for å regulere temperaturen for at de skal kunne produsere sperm sunt og riktig.

Min refleks har blitt over-aktiv etter en kald dusj på knips tur, dette skal visstnok være en sykdomstilstand (mao. ikke helt normalt)
Hva som gjør det nøyaktig ift. bruk av stimulanter som amfetamin og kokain, iogmed at det ikke har noe med å gjøre at pungen blir kald, har jeg ikke funnet noe forklaring på.
Jeg får også orgasme hver gang jeg pisser på amf, også serieorgasmer. Pga prostata og testo.
Trådstarter
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Jeg får også orgasme hver gang jeg pisser på amf, også serieorgasmer. Pga prostata og testo.
Vis hele sitatet...
Damn, if only
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det som gjør at ballene trekker seg opp er en muskel som heter kremaster-refleks (cremaster muscle) hvis hovedfunksjon er å trekke testiklene nærmere kroppen for å regulere temperaturen for at de skal kunne produsere sperm sunt og riktig.

Min refleks har blitt over-aktiv etter en kald dusj på knips tur, dette skal visstnok være en sykdomstilstand (mao. ikke helt normalt)
Hva som gjør det nøyaktig ift. bruk av stimulanter som amfetamin og kokain, iogmed at det ikke har noe med å gjøre at pungen blir kald, har jeg ikke funnet noe forklaring på.
Vis hele sitatet...
Ellers så kan det forklares at stimulanter generelt får blodårene til å trekke seg sammen. Det er jo blodet som holder oss varme, så det er ikke uvanlig at man begynner å fryse på føtter og hender. Blir det mindre blod til penis og pung, så får man fort badetiss (: