Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1226
Hei,

Noen som har blitt tatt av politiet med drugs etter at høyesterett delvis innførte narkotikareformen? Hva skjedde?
Anonym bruker
"Rød Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg var på en fest som gikk over styr, det kom flere polititjenestemenn inn på et eller annet tidspunkt. Der satt vi og røyka, de ga faen i oss. Fokuserte heller på oppdraget.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg var på en fest som gikk over styr, det kom flere polititjenestemenn inn på et eller annet tidspunkt. Der satt vi og røyka, de ga faen i oss. Fokuserte heller på oppdraget.
Vis hele sitatet...
Det var ikke uvanlig før heller..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg var på en fest som gikk over styr, det kom flere polititjenestemenn inn på et eller annet tidspunkt. Der satt vi og røyka, de ga faen i oss. Fokuserte heller på oppdraget.
Vis hele sitatet...
hva var politiets egentlige oppdrag der da?

hvis det for eksempel oppstår slåsskamp på en fest, så burde vel politiet heller være fokusert på det - i stedet for at det sitter ett par stykker og røyker ett eller annet.
Anonym bruker
"Velkommen Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Fishface Vis innlegg
hva var politiets egentlige oppdrag der da?

hvis det for eksempel oppstår slåsskamp på en fest, så burde vel politiet heller være fokusert på det - i stedet for at det sitter ett par stykker og røyker ett eller annet.
Vis hele sitatet...
Vil tro at Politiets oppdrag der var å avslutte festen de hadde fått klage på, de ignorerte noen som brukte ulovlige rusmidler for å fullføre det oppdraget. Men det var galt? Si meg hvordan skulle de gjort det riktig?