Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 731
Jeg og en kompis hadde kjøpt en del grønning med bra kvalitet vi kjøpte 8 gram og tok 3,5g vær… noe som ikke er så lurt på første gang, men uansett vi dro opp en tur i skogen og fyrte et bål og noen jays det var god stemning så begynte det og treffe som faen jeg trodde jeg gikk på månen, jeg sa så mye rart tok video av noe av det og kompisen min kunne ikke snakke ånkelig engang, vi la oss ned på bakken mitt i skogen også tok han hånda si på magen min også trodde jeg det var en hvit rotte som gikk oppå meg mitt i skogen, også gikk vi 2km ned til en sushi sjappe og kjøpte så jwl mye mat, så følte jeg meg ikke helt bra var fortsatt ballehøy også gikk jeg ut også spydde opp maten, også gikk jeg ned til butikken uten kompisen min vetafaen hvor det ble av han, også skulle jeg på dass på den butikken og der sitter en annen kompis av meg med en dame og jeg bare hva faen gjør du her og han bare… du er balle høy også kom han jeg røyka med inn på doen og han ignorerte meg som et spøkelse også gikk han ut igjen og jeg gikk bare etter han også plutselig snudde han seg og bare… halla lenge siden sist.. fyf bra tider
Anonym bruker
"Nummen Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ikke ut som bra greier viss dere greide 3,5g hver første gong,0,2-0,3 i en joint er jo nokk til å bli balleskev om varene er grei
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vill historie
sahbaf's Avatar
Trådstarter
16 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres ikke ut som bra greier viss dere greide 3,5g hver første gong,0,2-0,3 i en joint er jo nokk til å bli balleskev om varene er grei
Vis hele sitatet...
nei vet ikke jeg, det han sa iværtfall