Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1807
hva syntes dere om dette bildet?



http://i6.tinypic.com/67rnepd.jpg




det er mitt første bilde i photoshop har altid brukt GIMP
Hva har du laget? Har du bare puttet to-tre bilder oppå hverandre og skrevet nicket ditt?
Ett salig rot ble det.
Sist endret av Mith; 7. mars 2008 kl. 10:45.
syns det var nokså bra jeg, med tanke på at jeg har ingen erfaring med photoshop
NiCe ;D og vis du fortsetter så blir det bedre

likte den gjennomsiktige "våte" effekten

Good work.
Jeg spør som Mith spør, har du laget alt selv eller bare klæsja 2-3 forskjellige bilder over hverandre?
Sånn helt ut av det blå. Ta en titt på galleriet her, det ligger noe fornuftig der. Det ligger også en del ålreit på skryteplassen.
Jeg vil ha ferdigsnekkra fra de som disser her jeg xD det er jo tydeligvis ikke så vanskelig å ha skills her
Men i alle dager da. Selv om jeg sier at bildet suger, betyr ikke at jeg kan bedre selv. Når det er sagt har jeg heller ikke lagt inn noe skrytebilde her.
Subforumet her heter "skryteplassen" og det der er rett og slett ikke noe å skryte av. Flere like dårlige bilder her inne hjelper ingenting.
Se feks. på tråden http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=100484 Den fortjener skryt.
sammenligne alt av bilder som trenger kritikk opp i mot nå så bra som zelda_geek har prestert så vill jo alt av bilder her inne være sugent -.-!

Litt bra kritikk skader ingen. thats the freaking point.
Tingen er jo at han har laget det selv, istedenfor å klæsje på med brushes og bilder.
"Litt bra kritikk skader ingen. thats the freaking point."

Konstruktiv kritikk skader ingen, og det er vel nettopp det han har fått.
Neste gang du legger ut noe på skryteplassen, sørg for at det holder en viss standard, ikke sleng opp noe du har laget på fem min i ps. Se litt rundt deg og sjekk hvor landet ligger.
Har heller ikke sagt at alt skal holde samme standard som zelda_geek sin tråd, men dette forsøket her er mange mange maaaaaange hakk under.
Milkshake:
Det er skryteplassen.. Dersom trådstarter ikke ber om konstruktiv kritikk er vi ikke nødt til å kun gi konstruktiv kritikk.. Som du, kan vi også si vi hva vi mener..
Og du trenger ikke begynne å plukke ut hvem som skal skjerpe seg i denne tråden. Alle dine innlegg minus én er offtopic i denne tråden.
Sist endret av boblesaft; 7. mars 2008 kl. 14:20.
Sitat av Milkshake
Jeg vil ha ferdigsnekkra fra de som disser her jeg xD det er jo tydeligvis ikke så vanskelig å ha skills her
Vis hele sitatet...
Mente du virkelig det du skrev her? Med andre mener du at dersom en kunstkritiker ikke liker et maleri bør han automatisk kunne utrette bedre?

Du graver deg lengre og lengre ned for hver post du har i denne tråden.
Sist endret av Goda; 7. mars 2008 kl. 14:16.
Milkshake: Han får god kritikk om han fortjener det. Arbeidet han har presentert her, er det ikke han som har "laget". Han har satt sammen brushes/bilder som han har funnet andre plasser, og gir det ut som sitt eget. Skal noe ut på skryteplassen, skal det være laget for hånd.

"hehe, ossen tror du/dere ossen man lager bilder via photoshop, alt på hånd?"
Ja. Bare fordi han, eller andre folk, bruker Photoshop på denne måten, betyr ikke det at det er riktig. Igjen, skryteplassens arbeid skal være egenproduserte - ellers er det ikke verdt å gi kritikk på. Dette er diskutert i det uendelige før, spesielt med tanke på avatarer og signaturer.
Det er en trilliard forskjellige måter å bruke photoshop på, noen lager alt for hånd fra bunnen av, andre setter sammen elementer. Samme hva som er gjort her, så er det dårlig. Hvis du mener noe annet milkshake, så aner du rett og slett ikke hva du snakker om.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
NOK NÅ!
Denne tråden skal ikke handle om hvordan man gir kritikk, men inneholde kritikk av trådstarters bilde.

På forhånd takk.
Sant nok: Sorry trådstarter, det er crap. Start på nytt.