Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 531
Hei.

Jeg har en acer aspire 5680 med innebygget acer orbicam, og jeg begynte å få problemer med dette for en stund siden, at det plutselig ikke funket og sånn, så jeg lastet ned nye drivere til den, og da funket den en liten stund, men nå er det helt slutt igjen og dette irriterer meg snart grønn.. Jeg har avinnstallert og innstallert igjen hundre ganger tror jeg, og gjorde det samme i går, da fungerte det i 10 min kanskje så ga det seg igjen.. Er det noen som har noe som helst peiling på hva det her kan være ?
Sitat av lille-trille Vis innlegg
Hei.

Jeg har en acer aspire 5680 med innebygget acer orbicam, og jeg begynte å få problemer med dette for en stund siden, at det plutselig ikke funket og sånn, så jeg lastet ned nye drivere til den, og da funket den en liten stund, men nå er det helt slutt igjen og dette irriterer meg snart grønn.. Jeg har avinnstallert og innstallert igjen hundre ganger tror jeg, og gjorde det samme i går, da fungerte det i 10 min kanskje så ga det seg igjen.. Er det noen som har noe som helst peiling på hva det her kan være ?
Vis hele sitatet...
Heisann,, Jeg har hatt samme problem! Sendte den tilbake til butikken.

Var ikke fornøyd!!
lille-trille's Avatar
Trådstarter
20 1
Ja, garantien er gått ut og reklamasjonen er vel bare 2 år ? Frykter det blir dyrt da..
Si at du har hatt problemer med den maskinen lenge, hør først med Dem før du sender den til verksted,, Husk kunden har alltid rett
lille-trille's Avatar
Trådstarter
20 1
Hehe, ja jeg skal høre med de jeg
Sitat av lille-trille Vis innlegg
Hehe, ja jeg skal høre med de jeg
Vis hele sitatet...
Gjør det Du får lykke til.. Håper det ordner seg....